"נרדף על ידי השלטון"

אנשי 'הפלג' לא משלמים את הפיצויים על חוברת 'הציידים'

פעילי 'הפלג' שחויבו לפצות את קצין צה"ל לשעבר, יהודה גליקמן, ב-650 אלף שקלים על 'הציידים', עדיין לא שילמו את הפיצויים. כעת, מתגייסים ב'הפלג' לאסוף כסף למוסד של אחד הנתבעים (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מימין: שלמה פיין בעת שחרורו מהמעצר (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: שלמה פיין, מנהל תלמוד תורה 'נפש החיים' של 'הפלג הירושלמי', המתנהל ללא תקציבי משרד החינוך, טרם שילם את כספי הפיצויים לקצין צה"ל לשעבר, יהודה גליקמן, כפי שפסק בית המשפט, יחד עם יתר הנתבעים - כך נודע ל"כיכר השבת".

פיין, שחוייב עם נתבעים נוספים לשלם את הפיצויים בסך מאות אלפי שקלים בשל חלקו בחוברת 'הציידים' שחשפה את העוסקים בגיוס חרדים לצה"ל, טרם העביר את הכסף. בעקבות כך, הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ.

בתחילת השבוע, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הגיש בכיר לשעבר במדור שח"ר, תביעה נוספת נגד המעורבים בהפצת חוברת 'הציידים' בתביעה בסך 500 אלף שקלים.

החגיגות בעת שחרור עצורי 'הציידים' (באדיבות המצלם)

כעת, יוצאים בפלג הירושלמי במבצע לגיוס כספים עבור פיין. בהודעה שהופצה בקרב פעילי 'הפלג', הם נקראים לתרום עבור "מוסדותיו של הרב שלמה פיין מנהל תלמודי תורה נפש החיים, תלמיד חכם שנרדף על ידי השלטון ומונעים ממנו לצאת מן הארץ לגיוס כספים, על כל אחד ואחד לתרום לתלמודי התורה. התורמים נכנסים להגרלה על חנוכיה מכסף טהור, נופש במלון ועוד".

יצויין כי הכסף נאסף להחזקת המוסדות של פיין ולא לתשלום הפיצוי לגליקמן, כספים שהנתבעים החליטו לעת עתה שלא לשלם, למרות האפשרות כי יסתבכו משפטית בעקבות כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר