הפארק הלאומי

ראש העיר רמת גן מבהיר: "מוכן לתת לבני ברק חניה חינם"

לאחר שהודיע כי החניה בפארק הלאומי ובספארי תהיה בחינם רק לתושבי רמת גן ולאור החשש כי מדובר בצעד שנועד להדיר חרדים, מבהיר כרמל שאמה הכהן כי הוא מוכן לתת לתושבי בני ברק חניה חינם (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפארק הלאומי (צילום: מוטי ל. בני ברק)

תושבים חרדים רבים, בערים הסמוכות לעיר רמת גן, העלו תמיהה בשעות האחרונות (רביעי) על ראש עיריית רמת גן הנכנס, כרמל שאמה הכהן, לאחר שהודיע בדף הפייסבוק שלו כי חניוני הפארק הלאומי והספארי יהיו מעתה בחינם רק לתושבי רמת גן.

תושבי בני ברק הסמוכה ראו בכך הדרה ודחיקה של הציבור החרדי המבקר במקומות אלו בהמוניו בעיקר בימי בין הזמנים וכן מדי ערב עבור הליכות לצורכי בריאות.

בדף הפייסבוק שלו כתב ראש העיר: "עוד החלטה יוצאת לדרך: חניוני הפארק הלאומי, הספארי, והחורשה הצמודה לכפר המכביה יהיו בתשלום למי שאינו תושב העיר. המהלך יצור הכנסה נוספת משמעותית לטובת תושבי העיר ובכלל יעשה רק טוב לפארק".

בשיחה עם 'כיכר השבת' מבהיר כרמל שאמה כי ההחלטה לא באה חלילה להדיר חרדים אלא מטרתה אך ורק להגדיל את הכנסות העירייה.

עוד חשף כי קיים סיכוי שגם תושבי בני ברק יקבלו חנייה חינם: "אני מוכן לתת גם לתושבי בני ברק חניה חינם ובלבד שגם תושבי רמת גן יקבלו את מה שמגיע להם מבני ברק".

ראש העיר סיפר כי ייפגש מחר עם ראש עיריית בני ברק הנכנס אברהם רובינשטיין. "אני פתוח לשמוע הכל ובעד שיתופי פעולה", אמר.

ח"כ יעקב אשר הגיב לכוונתו המוזרה של ראש עירית רמת גן: "חבל מאד ומצער שראש עיריית רמת גן החדש במסווה של דאגה לטובת העיר אותה הוא קיבל רק עכשיו לנהל, חוזר על שגיאות וטעויות שראשי ערים אחרות טעו והתחרטו עליהן.
בעיר גדושת הכנסות ממתחמי מסחר ותעסוקה ובראשם מתחם בורסת היהלומים, לא רציני ומגוחך לומר שאיזון ההכנסות של העירייה יבוא באמצעות גביית תשלום על חניונים הסמוכים לפארקים וגביית תשלום עבור השימוש בפארק. הכנסות העיריה מגיעות מיזמות ופיתוח של אזורים עתירי ארנונה כפי שעשו קודמיו בתפקיד ולא באמצעות התעסקות בזוטות.

מיותר לומר כי מהרעיון הבלתי הגיוני, השרירותי והמקומם נודף ריח רע של הדרת הציבור החרדי מהעיר הסמוכה בני ברק המבקר בפארקים ברמת גן ובערים נוספות יחד עם שאר האוכלוסיות והאזרחים מכל הארץ.

האמירה שפורסמה בחשבון הפייסבוק של ראש העיר ואני מצטט: "המהלך יעשה טוב לפארק", היא אמירה שמטילה צל כבד ומפלג על המהלך התמוה והופכת את המקום מהפארק הלאומי לפארק ההדרה.

ידידי ראש העיר החדש, דווקא אתה שפעלת רבות כשגריר בארגון אונסק"ו וכנציג מדינת ישראל, שם לחמת בעוז ובגאון מול אמירות מקוממות ומפלות נגד העם היהודי, זו ההזדמנות שלך להמשיך בדרך הזו גם כאן עם כניסתך לתפקידך כראש העיר רמת גן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר