פרסום ראשון

בית שמש: סיעת 'דגל התורה' תיפגש עם עליזה בלוך

ימים ארוכים של מתיחות קשה בין סיעת דגל התורה בבית שמש לבין ראש עיריית בית שמש החדשה עליזה בלוך, צפויים להסתיים בזמן הקרוב - בפגישת מו"מ ראשונה בין הצדדים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נציגים מ'דגל' בבית שמש, בדרך לפגישה (ארכיון. באדיבות המצלם)

לאחר מתיחות מתמשכת בין ראש עיריית בית שמש החדשה עליזה בלוך לבין חברי דגל התורה בבית שמש, מה שהוביל לשמועות כי הסיעה בדרכה לאופוזיציה, ל'כיכר השבת' נודע כי בשעה 17:00 הם ייפגשו עמה בלשכתה שבבניין העירייה.

מדובר בפגישה רשמית ראשונה בין הצדדים, לאחר שבדגל התורה ניסו כזכור ליצור 'גוש חוסם' עם יתר הסיעות החרדיות, ללא הצלחה - זאת בשל 'סגירה' מוקדמת שלה עם חלק מהסיעות החרדיות.

בפגישה היום צפויים להשתתף נציגי סיעת דגל התורה שמואל גרינברג, ישראל סילברסטין ושלמה ברילנט. משה מונטג לא ישתתף בפגישה בשל אילוצים טכניים, אך הפגישה היא על דעתו.

בלוך, בראיון ל"כיכר השבת" (צילום: אריאל ליבא)

כזכור, מונטג טען כי המשא ומתן עם בלוך כלל לא נפתח: "אנחנו העברנו רשימת דרישות עקרונית להצטרפות לקואליציה, בין הדברים - שמירה על האידשקייט בנושאים שונים. לא קיבלנו תשובה, אז אנחנו מניחים שהיא לא רוצה אותנו. לגבי תיק הנדסה, אנחנו רואים משהו חשוב, דרכו אפשר להשפיע על מצוקת הדיור החרדית, אבל אין לנו התעקשות כי הוא יבוא דווקא אלינו, אם כי אנחנו חושבים שעדיף שהוא יהיה בידי מי שיש לו ניסיון".

יצוין,כי בעיתון 'בקהילה' דווח הבוקר כי המו"מ עם אגודת ישראל, ש"ס ו'עץ' טרם הבשיל לכדי חתימה, מה שמעורר תהיות לאור העובדה כי בשבועות האחרונים הצהירו הצדדים על סיום צפוי של משא ומתן בהצלחה. בסביבתה של בלוך הגיבו לעיתון: "המשא ומתן מתרחש בכל העת. בעז"ה, כשתהיה קואליציה, נעדכן. בינתיים - הברכה שרויה בדבר הסמוי מן העין...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר