תוכנית חדשה

'ישי ורבינא בכיכר' • צפו בשידור חוזר מהאולפן

במרכז התכנית החדשה, משודרת כתבת וידאו על חייו ומורשתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, ערב 'יום השנה' הראשון, ראיון מרתק עם ח"כ אייכלר ופרשנויות על הסיפורים שבכותרות // השידור החוזר

(עריכה וניהול אולפן: אריאל ליבא. צילום: חיים גולדברג)

אתם צופים בתכנית אקטואליה חדשה מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה יגישו מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא, בשידור חי.

מדובר בתכנית קבועה ראשונה, לאחר אין ספור שידורים חיים וראיונות באולפן "כיכר השבת", שהגיעו לשיא במערכת הבחירות האחרונה.

הערב מתארח בתכנית ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) שידבר על "חוק הגיוס", הקרע מול דגל התורה ולראשונה גם על בעיית הנושרים במגזר החסידי.

בנוסף, במרכז התכנית משודרת כתבת וידאו על חייו ומורשתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל - ערב יום השנה הראשון להסתלקותו.

מגישי התכנית כבר ערוכים להביא כל שבוע עבורכם, גולשי וצופי "כיכר השבת", מנה גדושה של קטעים וכתבות מרתקות על הנושאים שעשו את השבוע החולף, בצירוף כתבות מגזין ופרשנויות נלוות.

במהלך התכנית, תתארח באולפן דמות שנקשרה לסיפורי השבוע האקטואליים, ובנוסף תשודר כתבת וידאו רלוונטית עם אירוע בולט שהתרחש במהלך השבוע.

פינות קבועות שצפויות להופיע בהמשך, בתכנית השבועית, הינן בין היתר: מעקב אחר בעיות בירוקרטיות, כאלו שמפריעות לכם הגולשים, כמו גם חמשת הכתובת הנצפות ביותר ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר