בצל ה'אירוע' בסוריה

חיזבאללה בסרטון איומים חדש: "אם תעזו לתקוף - תתחרטו". צפו

ארגון הטרור השיעי הפועל בשליחות איראן, מזהיר את ישראל מפני כוונה לתקוף את אנשיו על אדמת לבנון, בעקבות החשיפה כי מטוס משיירות הנשק מטהרן נחת בביירות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סרטון האיומים החדש (צילום: מתוך טוויטר)

חיזבאללה פרסם בסוף השבוע האחרון איום מפורש המזהיר את ישראל מפני תקיפות ישראליות בלבנון, זאת על רקע חשיפת נחיתת המטוס האיראני מ'שיירת הנשק' בביירות, והתקיפה המדווחת בסוריה.

בסרטון נראים הפעם צילומים של כוחות צה"ל, כמה בסיסי צבא כולל 'הקריה' שבתל אביב וכתוביות בעברית דוגמת "אם תעזו לתקוף - תתחרטו".

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, הגיב לגולשים שפרסמו את הסרטון בעזרת סרטונים בערבית וכתב: "מי שגר בבית מזכוכית - שלא יזרוק אבנים". שלשום פרסם אדרעי בחשבון הטוויטר שלו את תגובתו לקמפיין הקורא למטוסים הישראלים לצאת מלבנון וכתב: "המרחב האווירי הופקר למטוסים איראניים המעבירים אמצעי לחימה מאיראן".

סרטון זה מתפרסם כאמור לאחר שמטוס השייך למשמרות המהפכה באיראן, שפעל בחודשים האחרונים כבלדר בשירות משלוחי הנשק מטהרן לסוריה, נחת בבירת לבנון.

שעות לפני פרסום הסרטון, דיווחו בסוריה כי חיל האוויר הישראלי יצא לסדרת תקיפות באזור דמשק, כשיעדי התקיפה הם אתרים של מיליציות איראניות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר