חידוש מרענן: החברה שתביא לכם את אוויר ההרים השוויצרי לפתח הבית

טיול ביער, הרחק מהרעש והזיהום של העיר הגדולה עושה פלאים לבריאות המנטלית והפיזית שלנו, אבל לא לכולנו הוא בר השגה. הנה פתרון בדיוק בשביל זה: אוויר נקי וצח המגיע ישירות אליכם עד הבית (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

מעטים הדברים שממריצים כמו טיול ביער, הרחק מהרעש וזיהום האוויר של העיר הגדולה. אבל עבור אלה מאיתנו המתגוררים בדירות עירוניות, יציאה למרעה ירוק אינה תמיד כל כך קלה ליישום.

ובכן, הנה פתרון שהומצא בדיוק בשביל כך: בזכות שורה ארוכה של חברות אשר הרימו את הכפפה, אתם יכולים עכשיו להביא אוויר נקי וצח ישירות אליכם לפתח הבית.

כן, אוויר משומר נמכר ברחבי העולם וזו כנראה ההמצאה המטורפת ביותר עליה שמענו בשנים האחרונות.

חברת "ויטאליטי אייר" מוכרת פחיות של אוויר צח שמקורו בפארק הלאומי באנף שבאלברטה, קנדה, תמורת 64$ עבור שתי חביות של פחיות עם תכולה של שמונה ליטר (כל אחת מציעה כ-160 נשימות אוויר). "על ידי שאיפת המוצר לזמן קצר, במשך 2-3 שניות, אתם תרגישו רעננים ותוכלו להצטיין ולהתמקד במשימות שלכם", טוענים היצרנים.

בנוסף, הוקמה גם חברת "סוויס בריז" אשר מציעה אוויר שוויצרי טרי שמקורו במקומות מרוחקים ברחבי הארץ, ב-70$ עבור חבילה של שלוש פחיות עם תכולה של שמונה ליטר, בשווי של 120 שאיפות כל אחת.

ויש עוד אופציות אפילו זולות יותר בשוק, שתוכלו למצוא בקלות בחיפוש קצרצר ברשת.

תראו, כולנו יודעים שחשיפה לזיהום וערפיח היא דבר רע וכי עדיף לצרוך אוויר טרי ונקי. אבל יש בהחלט אפס ראיות מדעיות כי אוויר משומר עושה טוב, אם בכלל. וכנראה אין לו באמת את היכולת "לחדש את מצב הרוח שלכם, לטהר את דעתכם ולתת לכם להרגיש רוח של רוגע שוויצרי".

נדמה לנו שפשוט נמשיך להשתמש במטהר אוויר המוכר והטוב שלנו, תודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר