פרסום ראשון

אשדוד: ש"ס בדרך לקואליציה עם סגן אחד

לאחר שנותרה אחרונה במשא ומתן מול יחיאל לסרי - למרות שתמכה בו ראשונה, ש"ס בדרך לקואליציה באשדוד עם סגן אחד לאבי אמסלם, המתנ"סים ותרבות תורני מורחב (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בכסלו תשע"ט | 03.12.18
דרעי ולסרי מתחבקים, היום (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בימים האחרונים, סוערות הרוחות באשדוד לאחר שראש העיר יחיאל לסרי חתם עם מרבית המפלגות בעיר על כניסה לקואליציה תמורת תיקים נחשקים, אך דווקא ש"ס - שהייתה הראשונה לתמוך בלסרי - נותרה מאחור. אלא של"כיכר השבת" נודע כי כעת גם ש"ס צפויה לחתום על כניסה לקואליציה של לסרי.

אחת הסיבות שהובילו למחלוקת הקשה בין ש"ס ליחיאל לסרי, היא הסירוב של האחרון להעניק לש"ס שני סגנים מתוקף היותה המפלגה הגדולה עם שישה מנדטים.

כעת, ש"ס צפויה להיכנס לקואליציה של יחיאל לסרי ולקבל רק סגן אחד - עבור אבי אמסלם.

מפגש החתימה על ההסכם

מי שפעל ועמד בחזית מצד ש"ס הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שנאבק כי מפלגת ש"ס תקבל סמכויות נחשבות במועצת העיר. למרות זאת, יש מי שרואה במהלך "התקפלות" של ש"ס בפני לסרי שסירב להעניק לה את הסגן השני.

ל'כיכר השבת' נודע כי התיקים שש"ס קיבלה, הם מורשת (תרבות תורנית מורחב) ורווחה, כמו גם יו"ר ועדת תמיכות, יו"ר ועדת מכרזים ואגף חינוך תורני, יו"ר הועדה למאבק בנגע הסמים ויו"ר המשכן לאומניות הבמה בעיר.

בשעה הקרובה צפויים הצדדים לחתום על כניסה לקואליציה לקראת ישיבת המועצה שתיערך הערב.

יצוין כי ליחיאל לסרי הייתה קואליציה רחבה גם בלי סיעת ש"ס עם 19 מנדטים. כעת, לאחר שש"ס תחתום, הקואליציה של לסרי תמנה 25 מנדטים. מי שנותר בחוץ בשלב זה הם סיעתה של הלן גלבר (מנדט) ולחמני עם שלושה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר