אלימות באוטובוס

תקיפת הנהג בלב בני ברק • התיעוד נחשף

בני ברק: 3 בני נוער תקפו באכזריות נהג אוטובוס וברחו, לאחר שעלו וסירבו לשלם. המשטרה איתרה אותם, עצרה אותם והבוקר הגישה נגד השלושה כתב אישום לביהמ"ש (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר (שני) הוגש כתב אישום נגד 3 קטינים תושבי העיר מודיעין עילית, על כך שבתאריך 16.11.18 עלו לאוטובוס בבני ברק וסירבו לשלם על הנסיעה. לאחר שנהג האוטובוס העיר להם על כך ודרש מהם לשלם בעבור הנסיעה, אלו החלו לתקוף אותו באגרופים ובעיטות לכיוון ראשו וגרמו לו לחבלות ולשבר בפניו, לאחר מכן גנבו את הקופה שלו על כל תכולתה וברחו מהאוטובוס.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מיד עם קבלת הידיעה, החלו חוקרי משטרת מרחב דן בחקירה תוך הפעלת אמצעים מודיעיניים וחקירתיים עד שהצליחו לאתר את שלושת החשודים ועצרו אותם לחקירה.

הבוקר כאמור, באמצעות יחידת תביעות הנוער המשטרתית של תל אביב, הוגש כתב אישום נגד השלושה.

כזכור, בדיון הקודם להארכת מעצרם הצליח פרקליטו של אחד מהם, עו"ד קובי בן שעיה, לשכנע את שופט בית המשפט לנוער שבביהמ"ש השלום, מיכאל נבנצל, לשחרר את כולם למעצר בית בבית הוריהם עד היום.

עו"ד קובי בן שעיה. באדיבות המצלם

בין טיעוניו בפני השופט, הבליט העו"ד את טענת אחד הקטינים, כי הנהג הוא שהחל ראשון באלימות, כשבעט בגבו - וזה שבר את אפו של הנהג רק כתגובה לכך.

עורך הדין בן שעיה אומר ל'כיכר השבת' עם ההחלטה על מאסר הבית: "אני מברך על החלטת בית המשפט להורות על שחרור. מרשי לא נקט באלימות; הוא רק נכח באירוע שהתרחש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר