"גבר גבר": 8 פעולות שאתה חייב לדעת לעשות

על האדם המודרני להיות גם לוחם וגם דיפלומט. הוא נדרש להיות בקי במיומנויות שמשתמשים בהן בכל יום ולגלות כישורים שאנו שומרים בכיס האחורי, לכל מקרה שיצוץ. הנה 8 כאלו (MEN)

(צילום: rawpixel on Unsplash)

עם כל הכבוד לפמיניזם ושוויון, חלק נכבד מהמהות של גבר הוא להיות חכם, מוכשר ויעיל.

על האדם המודרני להיות גם לוחם וגם דיפלומט. הוא נדרש להיות בקי במיומנויות שמשתמשים בהן בכל יום ולגלות כישורים שאנו שומרים בכיס האחורי, לכל מקרה שיצוץ. אתם (ובעיקר רעייתכם) רוצים לדעת, או לפחות להרגיש, שלא משנה באיזה מצב תתקלו, תוכלו להתמודד עם סיטואציה מאתגרת שצצה לפתע פתאום ולפעול כדי לתקנה.

אז הנה רשימה של 8 מיומנויות שכל גבר חייב להיות בקי בהן:

1. הקמת מדורה

יש קשר ראשוני בין גברים לאש. אמנם הקמה של מדורה כבר איננה נחוצה להישרדות שלנו, אך עדיין הקשר של האדם לאש קיים. היא גם מלהיבה וגם מרגיעה, גם מסוכנת וגם מבטיחה. אין כמו ישיבה ליד אש מתפצלת מתחת לשמים זרועי כוכבים וניהול דיון על התהיות החשובות באמת בחיים.

מסיבות אלה לבד כדאי לאדם ללמוד כיצד להקים אש. מעבר לכך, זה נחמד לדעת שאתם יכולים לבנות אש בזמן מחנאות כדי לבשל ארוחה לחבר'ה שאיתכם.

(Unsplash)

2. תליית תמונה

זו אולי המלאכה הגברית הנפוצה ביותר בעולם. היא אינה דורשת הרבה מעבר לפטיש, מסמר (טוב, נו, אולי גם מקדחה לעיתים) וידיעת כמה עקרונות בסיסיים של תלייה על הקיר. התוצאה? קסם. אישה מרוצה ובית נאה.

3. הברקת נעליים

אתם מתארגנים לצאת לחתונה. החולצה שלכם מגוהצת למשעי. מקטורן המשבצות ממתין על הכיסא. להשלמת המראה אותו אתם מנסים להשיג, בל תשכחו להבריק את זוג הנעליים האופנתיות שרכשתם לא מכבר.

המחמאות שתקטפו יהיו שוות את ההשקעה. חוץ מזה, משיכות חוזרות ונשנות של מברשת הברק יחד עם הריח הממכר של המשחה יספיקו כדי להכניס אתכם למצב מדיטטיבי.

4. טיפול בהכשת נחש

מאז ומתמיד הנחשים היו האויבים הגדולים ביותר שלנו. הם מחליקים, מתגנבים, מבעיתים ופשוט אינם מועילים לאף אחד. לכן, האינטרס שלכם הוא לדעת איך לטפל בנשיכת נחש.

5. קריאת ספר

קריאת ספר נראית כמו משימה פשוטה למדי, לא? ובמקרים מסוימים, היא בהחלט כזאת. אם אתם קוראים רק עבור בידור או פנאי, זה בהחלט קל. אבל יש סוג אחר של קריאה, שבו אנחנו לפחות מנסים ללקט משהו בעל ערך מהספר שבידינו (בין אם מדובר בספר נייר או בספר מקוון).

במקרים כאלה, יש טכניקות מסוימות שאתם חייבים לשלוט בהן כדי להיות מסוגלים לצלול עמוק לתוך הטקסט ולהפיק ממנו לקחים.

(Unsplash)

6. השטת סירה

חתירה בעצלתיים על פני המים זה נחמד. בעוד היא אולי נראית טבעית ופשוטה כמו רכיבה על אופניים, נדרשת רמה מסוימת של מיומנות כדי להניע סירה כמו שצריך. אל תהיו המפסידנים האלו שאינם מתקדמים או אפילו מסיימים בסופו של דבר במים. פשוט אל.

7. ניהול משא ומתן

לא משנה היכן אתם נמצאים בעולם, משא ומתן הוא חלק מחיי היומיום. אבל האמת היא כי רבים מאיתנו, במיוחד אלה החיים בעולם המערבי, לא בקיאים בכך. עסקאות מסחריות רבות דורשות ניהול משא ומתן.

מחדרי מלון, השכרת מכוניות ועד עסקאות יותר מורכבות, לדעת איך להתמקח עלול להציל אתכם (או את העסק שלכם) ולחסוך לכם לא מעט כסף. זה מביך, בטוח, אבל עם תרגול, תוכלו לקבל יותר.

8. תיקון ברז דולף

טפטוף. טפטוף. טפטוף. יכול להטריף אותנו בחצות הלילה, עת אנו מנסים לישון וגם לעלות לכם כסף בטווח הארוך. בעוד אינסטלציה היא לא תמיד פרויקט שניתן לבצע בעצמנו, תיקון ברז דולף הוא בדרך כלל משימה פשוטה למדי. עם כמה כלים וטיול לטמבור המקומי, תוכלו לשחזר את השפיות שלכם בתוך זמן קצר.

מקור: ארט אוף מנלינס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר