סערת גילת בנט

כשנתניהו זעם על החרדים: "נכנסים לי לצלחת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מבעלי 'וואלה' לדווח כי גילת בנט עבדה כשפית במסעדה לא כשרה. בלשכתו לא הכחישו, אך מתברר שנתניהו עצמו לא אוהב שנכנסים לו לצלחת (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מבעלי אתר 'וואלה' שאול אלוביץ' לדווח כי רעיית השר נפתלי בנט, גילת, הועסקה במעדה לא כשרה. בנט יצא למתקפה נגד רוה"מ, שבלשכתו לא דאגו להכחיש את הדיווח. אך מתברר שגם נתניהו עצמו לא אהב שהתקשורת החרדית עסקה במנהגו לאכול במסעדות טרפות בארה"ב.

לפני כארבע שנים דווח לראשונה ב"כיכר השבת" כי רה"מ נתניהו סעד עם מקורבו איל ההון שלדון אדלסון במסעדה המגישה לאורחיה בין היתר רצועות חזיר קריספי, שקצים ומאכלים אסורים נוספים.

ימים לאחר הסערה שפרצה בעקובת הפרסום, התראיין נתניהו לחדשות 2, ותקף את הדיווחים: "אני מקפיד לא רק בבית ראש הממשלה ובאירועים פומביים, ציבוריים, גם באירועים פרטיים אני לא אוכל מאכלים לא כשרים. ש לי גם שני משגיחי כשרות לפחות, צמודים אליי".

לדבריו: "אנחנו שומרים על זה ואני שומר על זה וככה אני נוהג ואני חושב שזה נכון לעשות, גם כראש ממשלת ישראל. אבל מעבר לזה, ככה אנחנו נוהגים כמשפחה יהודית".

כזכור, אמש נחשפה בחברת 'החדשות' גרסתו של איש העסקים אלוביץ' בפרשת 4000. במסגרת גרסתו נחשפה בקשתו של נתניהו לדווח באתר 'וואלה' כי גילת בנט עבדה במסעדה שאינה כשרה.

בתגובה תקף השר בנט: "צר לי עליך, מר נתניהו. טרחת אישית להתקשר לבעלי 'וואלה' כדי לפגוע באשתי. זהו מעשה נבזי ופחדני. תתבייש לך".

לאחר מכן בלשכת נתניהו יצאו למתקפה נוספת נגד בנט: "אין גבול לצביעות שלו. הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא ייצא לשמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר