הצו נשאר

סאגת ההקצאות בבני ברק: ההכרעה - בקיץ

ההכרעה בסוגיית ההקצאות של עיריית בני ברק, נגדן עתרו לא מעט מוסדות בעיר, רחוקה. ביהמ"ש קבע היום כי ההכרעה תינתן רק לאחר פגרת הקיץ והותיר את הצו שהוצא (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
עיריית בני ברק (צילום: פלאש 90)

סאגת ההקצאות בעיר בני ברק - שהחלה לאחר שעמותת "כרם ישראל" כמו גם עמותות נוספות, עתרו נגד עיריית בני ברק וועדת ההקצאות בטענה שניתנו הקצאות שלא כדין לגורמים שונים, ממניעים ושיקולים זרים - לא תיפתר לפני הקיץ.

כזכור, ביהמ"ש נענה והוציא צו ארעי המקפיא את הליך ההקצאות לעמותות לגביה טענו העותרים כי הליך ההקצאות העירוני פגום מאחר וקרקעות הוקצו לגורמים המקורבים לבכירים בעירייה, תוך אפלייה של העותרים לעומת עמותות חינוכיות מקבילות.

לאחר עתירה זו, עתרו מוסדות נוספים שלהם אלפי תלמידים בבני ברק ולטענתן הופלו לרעה על ידי ראש העיר הקודם חנוך זייברט.

הבוקר (חמישי) התקיים דיון נוסף בבית המשפט אך נדמה שההכרעה עדיין רחוקה. השופטת מיכל אגמון גונן דחתה אמנם את טענות הסף של העירייה בדבר עתירה מוקדמת והעדר סמכות, כיון שהטענות על הפגמים הן בהתנהלות העירייה.

המשך הדיון לגופו ייעשה על ידי כתבי טענות וסיכומים עקב ריבוי העותרים והמשיבים. להערכת השופטת, פס"ד צפוי רק לאחר פגרת הקיץ.

עוד קבעה השופטת כי עד להחלטה, הצו הארעי הקובע כי העירייה לא תקדם את הליך ההקצאות לשורת עמותות, בהן כאלו של מקרובי סגן ראש העיר מטעם ש"ס אלי דדון - יישארו בתוקף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר