נתניהו: לחיזבאללה עשרות טילים מדויקים

ראש הממשלה התייחס הערב בטקס מצטייני המוסד למצב בצפון לאור מבצע 'מגן צפוני' ואמר כי ישראל הצליחה לנטרל את רוב העברות הטילים המדויקים לידי חיזבאללה (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) בטקס מצטייני המוסד בבית הנשיא למצב המתוח בצפון ואמר "היינו היום בצפון, בשעה שמנטרלים שם את נשק המנהרות של החיזבאללה כפי שאנחנו עושים בשיטתיות גם מול חמאס והיום אנו מצפים שתהיה באו"ם החלטה הערב נגד החמאס. אני מקווה שיהיה לה רוב".

נתניהו הוסיף כי ישראל מצפה לא רק לגינוי החמאס אלא גם להחזרת השבויים והנעדרים. "הם תמיד נמצאים לנגד עינינו, כפי שכל אחד ואחת שיוצא למשימה מטעם המדינה. הם יקרים לנו ואנחנו מחויבים להחזרתם לארצנו".

ראש הממשלה דיבר על ארגון הטרור הלבנוני ואמר, "לחיזבאללה יש שני כלים. כלי אחד הוא מנהרות ואנו שוללים אותו. הכלי השני הוא נשק הרקטות, הנשק הסטטיסטי, אבל הם רוצים נשק מדויק. זה משנה את מאזן הכוחות באופן קיצוני".

"לפי התוכנית של חיזבאללה הם היו אמורים להיות מצוידים היום באלפי טילים אבל ברגע זה יש להם עשרות בודדות. הסיבה שיש להם כמה עשרות בודדות היא בין השאר יושבת בחדר הזה. זה שילוב הכוחות של המוסד, צה"ל וכל מערך הביטחון שלנו. אנחנו שוללים מהם לא בצורה מוחלטת אבל בצורה מרשימה מאוד גם את הנשק הזה", אמר נתניהו.

בתור מי שמאשר אינספור פעולות שלכם, אני רוצה להגיד לכם כמה אני גאה ומאמין בכם וכמה עם ישראל גאה בכם. המוסד הוא מוסד פנטסטי ואתם פנטסטים", סיים נתניהו את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר