נגד רובנשטיין

יו"ר 'דגל' בלם את המחאה: "לא לנקוט ביוזמות עצמאיות"

דודי זלץ, יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית, מנע מחאה שתוכננה על ידי התושבים הליטאים נגד ראש העיר מאיר רובנטשיין, המסרב למנותו לסגנו בשל העימות הארצי בין המפלגות (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דודי זלץ (באדיבות המצלם)

הפוליטיקה בעיר החרדית ביתר עילית ממשיכה להסעיר את אנשי 'דגל התורה' לאחר שהופר ההסכם והיו"ר המקומי דודי זלץ לא מונה לתפקיד הסגן, כפי שהתחייב ראש העיר מאיר רובינשטיין בהסכם.

כעת, זלץ יוצא במכתב אישי לתושבים הנמנים על דגל התורה בו מבקש לא לעשות מחאות עצמאיות, זאת לאחר ניסיון להוציא רמקולים ולערוך מחאות בעיר.

המחאה שתכוננה להישמע ברמקולים ברחבי העיר

זלץ כתב במכתבו: "הסיטואציה שבפניה הועמדו בני התורה בעירנו השבוע, כאשר התברר להם לפתע כי הוחלט להפר את ההסכם שנחתם מולם, כואבת לכולנו. זוהי תחושה של התעלמות וזלזול שקשה להבליג עליהם".

"אנו ב'דגל התורה', כנציגיו של ציבור בני התורה, נלחמים בכל המישורים בימים אלו על מנת להבהיר לכל הגורמים הנוגעים בדבר כי לא ניתן להתעלם מבני התורה, שיקבלו את כל המגיע להם – בזכות ולא בחסד".

עוד כתבזלץ: "לצד זאת, אנו מפלגה הנאמנת לגדולי התורה, מרנן ורבנן שליט"א, צועדת תמיד רק בדרכם, וצועדת בהתאם להנחיותיהם, ובאופן מסודר ומאורגן. לשם כך, אני מבקש בכל לשון של בקשה שלמרות כל הכאב שבמצב הנוכחי, לא לנקוט ביוזמות עצמאיות של מחאה".

בתוך כך, ימים ספורים לאחר הדרמה שהסעירה את המערכת הפוליטית החרדית בכל הארץ, כאשר ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין השעה ברגע האחרון את הכנסת 'דגל' המקומית לקואליציה, קיימה הערב הסיעה הליטאית בביתר מסיבת חנוכה חגיגית למאות בחורי ישיבות בעיר.

יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית, דודי זלץ, שביטול מינויו לסגן ראש העיר עומד במרכז המשבר, נשא נאום באירוע ונמנע מלהתייחס ישירות לסאגה הפוליטית. "אתם, בחורי הישיבות היקרים, אתם העתיד של העיר, הסלתה ושמנה, העידית של העידית שלנו. כן, לא צריך להתבייש לומר את זה: בציבור שלנו, של בני התורה, נמצאים הבחורים הכי איכותיים. ואנחנו, ההורים שלכם וכל תושבי העיר, גאים בכם, ומתפללים תמיד להצלחה שלכם בתורה, ביראת שמים ובכל התחומים", אמר בין השאר בנאומו יו"ר 'דגל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר