פרסום ראשון

פיני עזרא הודיע לדרעי: פורש מעיריית ירושלים

על רקע כוונת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להודיע בימים הקרובים על החלטתו מי ימונה לסגן השני בירושלים, חבר מועצת העיר פיני עזרא הודיע על פרישתו ממועצת העיר: "החלטתי לעזוב את תפקידי" (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
פיני עזרא והיו"ר המקומי צביקה כהן (צילום: שלומי כהן)

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת ש"ס הודיע ליו"ר השר אריה דרעי כי החליט לפרוש ממועצת העיר ולא להמשיך לקדנציה נוספת.

ההחלטה של עזרא מגיעה כשברקע צפוי יו"ר ש"ס דרעי להכריז על החלטתו מי ימונה לתפקיד הסגן השני בסיעה המקומית. כאשר הערכה היא שחיים כהן ימונה לתפקיד, ועל הפרק עומדת אפשרות שהקדנציה תחולק בין כהן לאברהם בצאלאל.

עזרא הודיע הבוקר: "לאחר כ-3 שנים במועצת העיר ירושלים החלטתי לעזוב את תפקידי במועצה ולא להמשיך לקדנציה נוספת ולהתמקד בעסקי הפרטים ולעשות לביתי.

"אני מודה למפלגת ש"ס ולשר הפנים הרב אריה דרעי על האמון וההזדמנות הנדירה אשר ניתנה לי על ידם לשרת את הציבור ומאחל לסיעת ש"ס הצלחה רבה בקדנציה הקרובה".

מי שיכנס במקומו של פיני עזרא הוא הנציג הממוקם במקום השישי - צביקה אסולין.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מסר כי "קיבלתי בצער רב את החלטתו של ידידי הרב פיני עזרא לפרוש מכהונתו כחבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס.

"לרב פיני עזרא יש זכויות רבות בפעילותו העניפה למען הציבור בקדנציה האחרונה בירושלים וכן במסירותו הרבה להצלחת מערכת הבחירות האחרונה. בשיחתי עמו, ביקשתי ממנו שיחזור בו כי יש לו עוד הרבה מה לתרום אך הוא ביקש לפרוש בשל עסקיו.

"ברצוני לאחל לו הצלחה רבה בכל מעשה ידיו, נחת מילדיו וסיעתא דישמיא בכל אשר יפנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר