פיגוע הירי בעפרה

כוחות צה"ל עורכים מצוד אחר המחבל • צפו

כוחות הביטחון עורכים סריקות ומאמצים ביטחוניים גדולים כדי להביא לתפיסת המחבל שירה מרכב חולף בצומת עפרה והביא לפציעתם של שבעה, אחת מהם במצב קשה (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בעקבות פיגוע הירי אמש (ראשון) בצומת עפרה בו נפצעה אם צעירה בת 21 באורח קשה ועוד שישה נוספים נפצעו בדרגות שונות, מבצעים לוחמי צה"ל, מג"ב וכוחות הביטחון סריקות בכפרים באזור החטיבה המרחבית שומרון ובנימין כחלק מהחיפושים אחר המחבלים. במקביל נמשכים המאמצים המודיעיניים.

מבדיקה ראשונית עולה, כי רכב פלסטיני הגיע בכביש 60 לאזור תחנת האוטובוס בכניסה לעפרה. מחבל שישב ברכב פתח ממנו באש לעבר הישראלים שעמדו בטרמפיאדה. כוח צה"ל שהיה במקום ירה לעבר הרכב של המחבל וכנראה הצליח לפגוע ברכב. עם זאת, המחבל הצליח להימלט מהזירה.

על פי דיווחים, המצוד מתמקד כעת במישור המודיעיני לצד פעילות מוגברת בשטח, בעיקר בכפר סילוואד הסמוך לעפרה. הכוחות שפועלים בכפר שמזוהה עם חמאס, החרימו במהלך הלילה מצלמות אבטחה שמוצבות בכניסה לעסקים ועל הכביש.

בכפר מתגוררת חמולת חאמד, מהמקורבות ביותר בגדה לארגון הטרור העזתי.

בצה"ל עושים מאמצים רבים גם לנוכח הכישלון בתפיסת המחבל הרוצח מברקן שעדיין לא נתפס כבר זמן רב למרות שזהותו ידועה. בית המשפט הורה בינתיים על הריסת ביתו ודחה את בקשת משפחתו לעצור את ההריסה.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס במהלך הלילה לפיגוע הירי ואמר: "כולם מתפללים לשלומה של אם צעירה שנאבקת על חייה. אנחנו גם מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים". בסרטון שהעלה לחשבון הטוויטר שלו הוסיף נתניהו: "אנחנו לא נשקוט עד שנמצא את הפושעים המרצחים הללו ונמצה איתם את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר