הקואליציה בחיפה

גפני תקף: איך הגיעו להאשים את החרדים?

ח"כ משה גפני תקף את התקשורת שמאשימה את החרדים בקואליצהי בחיפה ואמר: "איך הגיעו להאשים את החרדים? זה מעיד על פאנטיות וגזענות פרימיטיבית". צפו בווידאו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בדיון בוועדת הכספים הבוקר (שני) פתח יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני בנאום נגד דברים שכתב אמנון לורד על הקואליציה בעיריית חיפה, בעקבות מינוי סגן ראש עיריית חיפה רג'א זעאתרה, וקבע כי דברי לורד הם גזענות כלפי חרדים. בהמשך התייחס גם לפרסומים כי הוא מעכב כספים לתחבורה בגלל חילולי השבת, ושב ודחה אתה דברים וטען כי מדובר בגזענים פרימיטיביים.

"הוא כתב על קואליציה אנטי ציונית בחיפה", פתח גפני, "אני לא מבין מאיפה האיש הזה נחת עלינו, קואליציה אנטי ציונית? גם הבית היהודי שם, יש שם רשימה ארוכה של חברים שנמצאים שם בקואליציה, לא מדבר לגבי העניין עצמו, חד"ש היתה בקואליציה עם יונה יהב, אבל קואליציה אנטי ציונית? שהאיש מוזיל דמעות, ואני מבין שהוא איש ימין אז הקואליציה האנטי ציונית היא גם הקואליציה בכנסת האנטי ציונית הזאת, החרדים נמצאים גם פה - זה מעיד על פנאטיות שאין כדוגמתה".

גפני המשיך ואמר: "שיגיד שהבן אדם מדבר מה שלא צריך לדבר, אבל מה הוא מכניס אותנו בתוך העניין, לא ראיתי אותו בקדנציה הקודמת שילדים חרדים או אפילו כאלו שלומדים בבית ספר חרדי סבלו מיונה יהב".

"אני אומר זאת", המשיך גפני, "כי גם אני התרגזתי לשמוע שאני מעכב את הכסף של משרד התחבורה בגלל שבת, לא יכול להיות יו"ר ועדת כספים שדואג לתעשייה הישראלית, לא יכול להיות דבר כזה, אם הוא מעכב את הכסף של התחבורה סימן שיש פה איזה שבת באיזה מקום".

ח"כ גפני פנה לחברת הכנסת נחמיאס ורבין ואמר: "את יודעת מה? אם את הולכת להיות חרדית תדברי אתי קודם, ההתייחסות של התקשורת היא פרימיטיבית, אני באמת נלחם באמת ובתמים על הנושא של התעשייה".

חברת הכנסת נחמיאס ורבין הגיבה: "נכון צודק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר