מתקפה חריפה

ש"ס בדרכה לאופוזיציה: "בלוך מכרה את העיר לאשכנזים"

סיעת ש"ס בדרך לאופוזיציה בעיר בית שמש לאחר שהמשא ומתן עלה על שרטון: "עליזה בלוך מכרה את העיר לאשכנזים, היא פוגעת בסטטוס קוו הדתי בעיר. היא רוצה אותנו כ'גלגל חמישי'" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עליזה בלוך ומשה אבוטבול (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

סיעת ש"ס בבית שמש בדרך לאופוזיציה: בימים האחרונים המשא ומתן בין הסיעה, בת השלושה מנדטים, לראש העיר עליזה בלוך עלה על שרטון, ובסיעה הספרדית אומרים הערב ל"כיכר השבת" כי הערכה היא שהסיעה לא תצטרף לקואליציה שבראשות בלוך.

גורם בכיר בש"ס אמר ל"כיכר השבת" כי "עליזה בלוך מכרה את העיר לאשכנזים". לדבריו: "זה מסתמן כהחלטה סופית, ש"ס תהיה באופוזיציה בבית שמש. עליזה העדיפה ברגל גסה את האשכנזים - אגודת ישראל - על פני הציבור הספרדי. היא נתנה להם למעשה את כל התיקים, את כל הכלים בבית שמש. היא השאירה לנו תיקים זניחים".

הבכיר מוסיף ואומר בלוך הציבה דרישה שש"ס תפנה את המועצה הדתית לטובת הדת"ל: "הדרישה הזו התבררה שיש בה סיכונים גדולים לנושא המקוואות בעיר. היא למעשה רוצה להכניס את ש"ס כ'גלגל חמישי', ולפגוע בסטטוס קוו הדתי בעיר, בנושא המקוואות ונושאים נוספים".

בכך מצטרפת ש"ס לסיעת 'דגל התורה' הליטאית, הצפויה גם היא להישאר באופוזיציה. גם שם מאשימים בימים האחרונים כי בלוך העבירה את התיקים הבכירים לידי 'אגודת ישראל', ומוסיפים כי מדובר בהסכם שלדבריהם נחתם כבר בערב הבחירות - מה שהוכחש ב'אגודה'.

מוקדם יותר, כפי שדווח ב'כיכר השבת', חתמה בלוך על הסכם קואליציוני עם סיעת 'בני תורה' - 'הפלג הירושלמי', לה מנדט אחד במועצת העיר, שיצאה עם תיק תרבות חרדי בעיר, סגן - ללא שכר - וממלא מקום ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר