סערת חיפה

'דגל' ו'אגודה' מסרבות לגנות את הסגן הערבי

בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי הביעו את דעתם נגד מינוי של הסגן הרבע - תומך חיזבאללה וחמאס - לסגן ראש עיריית חיפה, הסיעות החרדיות שותקות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר ניצחונה של ראש העיר בחיפה עינת קליש-רותם, שחולל מהפך היסטורי בעיר והביא להדחתו של יונה יהב אחרי 15 שנות כהונה, עולות טענות וביקורות לגבי האיש אותה מינתה לסגנה, המשתייך למפלגת חד"ש, רג'א זעאתרה לאחר שלכאורה הביע תמיכה בארוגני הטרור חיזבאללה וחמאס.

בימים האחרונים צפו בקשותיהם של ראשי מפלגות ואישי ציבור מעינת קליש רותם להדיח את זעאתרה, או לכל הפחות למנוע את מינויו לתפקיד הסגן, בקשה אותה הוביל שר הפנים ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי וראש הממשלה בנימין נתניהו.

אלא שבדיקת 'כיכר השבת' מעלה כי דווקא החרדים מסרבים לגנות או להביע דעה בעניין. כך, יו"ר 'דגל התורה' בעיר שהוביל את התמיכה בעינת קליש רותם מסרב לדבר בעניין.

לא רק זאת, נציג אגודת ישראל אריה בליטנטל שתמך ביונה יהב, ונכנס השבוע לקואליציה של קליש רותם מסרב אף הוא לגנות או להביע בפומבי את דעתו: "עדיין לא גיבשנו דעה בנושא", הוא אומר ל'כיכר השבת'.

את נציג ש"ס אורי אוזן, שככל הנראה יישאר באופוזיציה, לא ניתן היה להשיג. אך יו"ר מפלגתו – השר אריה דרעי הביע כאמור את דעתו בנושא.

אתמול (שני) נפגשה קליש רותם עם סגנה המיועד זעאתרה וביקשה ממנו להתנצל ולהבהיר את עמדתו. בפגישה עלתה האפשרות כי מינוי הסגן יועבר למספר 2 ברשימת חד"ש בחיפה.

בתוך כך, היום צפויים תושבים מהעיר חיפה לצאת להפגין נגד קליש רותם ולבקש למנוע את המינוי לזעאתרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר