הקואליציה בירושלים

דרעי הודיע: תיק חינוך חרדי יפוצל; ועדת רבנים תשבץ בנות

יו"ר ש"ס השר דרעי נועד עם נציגי ש"ס בירושלים ופירט בפניהם את המתווה לפיצול תיק חינוך חרדי בין ש"ס ו'דגל', כאשר שיבוץ הבנות יופקד בידי ועדת רבנים • כל הפרטים בפרסום ראשון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי (צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי נועד היום (שלישי) עם ארבעת חברי סיעת ש"ס בירושלים וחשף בפניהם את המתווה המתגבש עם סיעת 'דגל התורה' לקראת הקמת הקואליציה של משה ליאון.

ל"כיכר השבת" נודע כי דרעי אמר לחברי המועצה שתיק מנח"ח - מנהל חינוך חרדי - הנמצא במרכז הוויכוח עם 'דגל', יפוצל.

לדברי דרעי, התיק יוחזק על ידי נציג ש"ס ובמקביל מנהל מנח"ח - שצפוי להתחלף בקרוב - יהיה איש 'דגל התורה'. הסמכויות של בניה, כיתות והרשאות יצא מאחריות מחזיק תיק מנח"ח, והאחריות תעבור לידי ועדה חדשה שתוקם, בראשות הוועדה יעמוד איש 'דגל התורה' ומנהל הוועדה יהיה איש ש"ס.

באשר לשיבוצים, הודיע דרעי כי הנושא יהיה באחריות ועדת רבנים שתוקם, בה יהיו רבנים המזוהים עם ש"ס ו'דגל', והיא זו שתכריע בשיבוצי בנות עליהן תהיה מחלוקת בין מנח"ח לסמינרים. "הוועדה תהיה משולמת, היא תקבל שכר", הדגיש דרעי לחברי המועצה.

גורם בעיריית ירושלים, המכיר מקרוב את תיק מנח"ח, אמר ל"כיכר השבת": "הכל כעת תלוי בוועדת הרבנים, הסמכויות שהיו אצל צביקה כהן עוברות לידי הוועדה. אם הוועדה תהיה עם שיניים ולא תחשוש ממנהלי הסמינרים - המצב יהיה טוב גם לבנות הספרדיות. אם זו תהיה ועדה של חותמת גומי עבור מנהלי הסמינרים - הבנות הספרדיות בעיר בצרות".

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי השר דרעי הודיע לחברי המועצה כי תיק הקליטה יעבור לידי ש"ס ומי שיחזיק בו הוא נציג הצרפתים בעיר שמואל מרציאנו.

באשר למינוי הסגן השני בש"ס אמר דרעי: "כשנחתום הסכם עם משה ליאון - אקבל החלטה בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר