פרסום ראשון

המשטרה עצרה את מפגיני 'הפלג' שנמלטו לאחר מעצרם

במהלך הפגנת 'הפלג' ביום שני בבני ברק, הצליחו עשרה מפגינים להימלט מניידת המשטרה לאחר מעצרם. אתמול, פשטה המשטרה על מקומות לימודיהם ועצרה את כל המפגינים שברחו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך קבוצת 'מחאות החרדים הקיצונים')

פרסום ראשון: המשטרה פשטה אתמול (שלישי) בשעות הצהריים על מספר כוללים וישיבות בבני ברק, ועצרה אברכים ובחורי ישיבות שנמלטו מרכב השב"ס, לאחר מעצרם בהפגנה שהתקיימה ביום שני בצומת הרחובות ז'בוטינסקי והשומר בבני ברק.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", ההפגנה נערכה בעקבות המשך מאסרו של הבחור העריק יצחק אריה בכלא 4, שנעצר בגין עריקות מהצבא לאחר שלא הסדיר את מעמדו החוקי כבן ישיבה, הליך שרבני 'הפלג הירושלמי' מתנגדים לו.

במהלך ההפגנה, כפי שדווח ב"כיכר השבת", הצליחו המפגינים לפתוח את דלתות מיניבוס השב"ס והמפגינים שנעצרו על הפרות סדר ושהו בתוכו - שוחררו על ידי חבריהם ונמלטו.

אתמול, כאמור, הגיעו שוטרים לכוללים והישיבות בהם למדו אותם אברכים ועצרו אותם לחקירה.

ל"כיכר השבת" נודע עוד כי רוב העצורים שוחררו בערבות ובתנאים מגבילים לאחר חקירתם, תוך שהמשטרה מבטיחה להגיש נגדם כתב אישום על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, אי ציות לשוטר ובריחה משוטר.

המפגינים שנעצרו הוזהרו עוד כי עבירה כזו עלולה להביא אותם למאסר של שנים. יצוין כי דיון בעניינם של חלק מן הנמלטים יערך היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר