בדרך לאופוזיציה

מתקפה משולבת בביטאוני 'אגודה' נגד עיריית ירושלים

בעוד נראה כי 'אגודת ישראל' בירושלים בדרכה לאופוזיציה, יוצאים היום בטאוני הסיעה, במתקפה נגד "עיריית ירושלים" בעקבות אי הטיפול בתרבות הבילויים בשוק מחנה יהודה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מחנה יהודה, ארכיון. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Dario Sanchez/Flash90)

יחסי הכוחות והפילוג החרדי בין תומכי משה ליאון למתנגדיו, נראה כי לא השתנה הרבה מתקופת הבחירות. הבוקר (רביעי) ביטאוני 'אגודת ישראל' - 'המודיע' ו'המבשר', יוצאים במתקפה משולבת נגד עיריית ירושלים בעקבות מרכז הבילויים בשוק מחנה יהודה.

המתקפה מגיעה על רקע מה שמסתמן כי אגודת ישראל בירושלים בדרכה לאופוזיציה על שלושת נציגיה. בכתבה, לא מוזכר שמו של משה ליאון שנכנס רק זה עתה לתפקידו, אלא עיריית ירושלים – אך המטרה ברורה.

"שוק מחנה יהודה", נכתב, "היה במשך כל השנים מקום מסחרי, שבשעות היום שקק חיים ועשיה, אך בלילות הניח למתגוררים וחיים בסביבתו, להניח את ראשיהם בשקט ובביטחה. בשנים האחרונות החליטו גורמים שונים בעבור בצע כסף, להפוך את השוק וסביבתו לאזור של בילוי בשעות הלילה, תוך שהם מפריעים בצורה חמורה את מנוחת ושלוות כל דרי ובאי האזור".

"המצב הנוכחי", נכתב בהמשך, "גורם סבל בל יתואר לתושבי האזור ומהווה להם מטרד, המקשה את חייהם וגורם להם גם לסכנות מוחשיות בבואם לבתיהם, מפני שיכורים ושאר אנשים מסוכנים המתהלכים ומשוטטים במקומות כאלה".

העיתונים תוקפים כי "למרבה הצער, עד כה לא נקטה עיריית ירושלים בצעדים הדרושים, כדי להחזיר לתושבים את שלוותם שנגזלה מהם על ידי אלה שהפכו את המקום לאתר בילוי בשעות לילה, תוך עבירה על חוקי התכנון ועל חוקי שעות עבודה ומנוחה".

גם הפעם מי שעומד בחזית המאבק הוא חבר המועצה הגוראי יוחנן ויצמן שקרא לעיריית ירושלים, "לעשות את המתבקש מצידה, ולאכוף את החוק, כך שיבוטל המטרד החמור בשוק מחנה יהודה, ותוחזר השלווה למתגוררים בסביבתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר