בית שמש

ש"ס הודיעה לעליזה בלוך: נלך לאופוזיציה

מנכ"ל תנועת ש"ס, חיים ביטון, הודיע לאבי כהן, האחראי על המו"מ מטעם עליזה בלוך, כי ש"ס קיבלה החלטה שלא להצטרף לקואליציה העירונית בבית שמש. פרסום ראשון (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עליזה בלוך (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

פרסום ראשון: מנכ"ל תנועת ש"ס, חיים ביטון, הודיע ביממה האחרונה לאבי כהן, האחראי על המו"מ מטעם ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, כי ש"ס קיבלה החלטה שלא להצטרף לקואליציה העירונית, כך נודע ל'כיכר השבת'.

בסיעה המקומית מעריכים כי ההחלטה התקבלה בלשכת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וכי הסיכויים לשינוי ההחלטה אמנם קיימים אך נמוכים מאוד.

כזכור, ביום שני דווח ב"כיכר השבת" כי המשא ומתן בין סיעת ש"ס, בת השלושה מנדטים, לראש העיר עליזה בלוך עלה על שרטון.

גורם בכיר בש"ס אמר ל"כיכר השבת" כי "עליזה בלוך מכרה את העיר לאשכנזים". לדבריו: "זה מסתמן כהחלטה סופית, ש"ס תהיה באופוזיציה בבית שמש. עליזה העדיפה ברגל גסה את האשכנזים - אגודת ישראל - על פני הציבור הספרדי. היא נתנה להם למעשה את כל התיקים, את כל הכלים בבית שמש. היא השאירה לנו תיקים זניחים".

הבכיר הוסיף ואמר כי בלוך הציבה דרישה שש"ס תפנה את המועצה הדתית לטובת הדת"ל: "הדרישה הזו התבררה שיש בה סיכונים גדולים לנושא המקוואות בעיר. היא למעשה רוצה להכניס את ש"ס כ'גלגל חמישי', ולפגוע בסטטוס קוו הדתי בעיר, בנושא המקוואות ונושאים נוספים".

בכך מצטרפת ש"ס לסיעת 'דגל התורה' הליטאית, הצפויה גם היא להישאר באופוזיציה, כאשר גם ב'דגל' מאשימים כי בלוך העבירה את התיקים הבכירים לידי 'אגודת ישראל', ומוסיפים כי מדובר בהסכם שלדבריהם נחתם כבר בערב הבחירות - מה שהוכחש ב'אגודה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר