פרסום ראשון

מאיר רובינשטיין לדודי זלץ: "תפקיד הסגן שמור לך"

ראש עיריית ביתר מאיר רובינטשיין מצנן את המחלוקת ומודיע ליו"ר 'דגל' בעיר, דודי זלץ כי תפקיד הסגן שמור לו, אך עם זאת התיקים לא חולקו בניסיון להשיג שלום בין כלל הסיעות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
זלץ ורובנשטיין ((צילום: נתי שוחט, פלאש 90 ובאדיבות המצלם))

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, שיגר מכתב ליו"ר 'דגל התורה' בעיר, דודי זלץ, לפיו תפקיד סגן ראש העיר בשכר שמור לו וכי אין בכוונתו להפר את ההסכם.

כזכור, לפני כשבוע מינה רובינשטיין את יו"ר ש"ס בעיר יהודה עוביידי לסגן בשכר, בעוד שמינויו של עמיתו, יו"ר דגל בעיר עוכב, וזאת על רקע העימותים בערים אחרות בין 'דגל' ל'אגודה' מה שהביא את זלץ לתבוע את ראש העיר בבית דין.

במכתב תגובה ששיגר ראש העיר לזלץ, והגיע לידי 'כיכר השבת' כותב רובינשטיין: "זכיתי להיות משרת ציבור למעלה מ-25 שנה, וב"ה אין בנמצא מאן דהוא שיכול לבוא ולטעון כנגדי שהפרתי מילה או ביטלתי סיכום".

ראש העיר מודיע ליו"ר 'דגל התורה': "הנני מאשר שתפקיד סגן ראש העיר בשכר שמור ומיועד עבורך, כפי שסוכם בהצעתי אליך לפני הבחירות". עם זאת מבהיר רובינשטיין: "ידוע לכל שהנני כפוף למועצת גדולי התורה של אגו"י, שוודאי חשובה להם האחדות בעירנו ועיניהם צופיות תמיד לטובתה ושלוותה של עירנו".

לדבריו: "כל התיקים והוועדות לכלל חברי המועצה מכל הסיעות עדיין לא חולקו, בגין סיבה אחת ויחידה, מכיוון שהנני מעוניין, כדרכי מאז ומקדם, להשיג מקסימום אחדות ושלום בין הסיעות".

ראש העיר הוסיף והדגיש: "נער הייתי וגם זקנתי, ותמיד בתחילת הקדנציה נדרש מעט זמן ליישר ההדורים, וגם בקדנציה הקודמת ששלוש הסיעות המובילות – אגו"י, דגל וש"ס הלכו יחדיו ברשימה אחת, גם לקח כחודשיים עד שמונו הסגנים וחולקו התיקים והועדות".

'משלומי אמונים' נמסר אז כי, "מינוי הסגן של 'דגל התורה' בביתר מתעכב לעת עתה, יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים, זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים. אנו שוקלים לנקוט פעולות נוספות כלפי דגל התורה. אנו מקווים ומייחלים שהנושא ייפתר בקרוב והאחדות בביתר תימשך ותשפיע לטובה על יתר הארץ".

בתגובה לכך שיגר דודי זלץ מכתב תביעה נגד רובינשטיין לבד"צ ביתר, בו דרש ממנו לקיים את ההסכם כפי שסוכם לפני הבחירות, במסגרתו אמור דודי זלץ להתמנות לסגן בשכר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר