פיגוע רודף פיגוע

פיגוע ירי בגבעת אסף: שניים נרצחו ושניים נוספים נפצעו

מחבל פתח בירי לעבר הטרמפיאדה בצומת אסף שבבנימין, שני אזרחים נרצחו ושניים נוספים נפצעו באורח אנוש וקשה. המחבלים נמלטו, בצה"ל עורכים סריקות, כתר הוטל על רמאללה (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: Hadas Parush/Flash90)

מחבל פתח בצהריים (חמישי) בירי לעבר אזרחים בטרמפיאדה בצומת אסף שבבנימין, כתוצאה מהירי, שני אזרחים נהרגו ושניים נוספים נפצעו באורח קשה. הפצועים פונו לבתי החולים בירושלים, שם נלחמים על חייהם.

החבל יצא מהרכב, ירה לעבר הטרמפיאדה ולאחר מכן נמלט ברכבו. בעקבות הפיגוע והימלטות המחבל, צה"ל תדבר את כוחותיו ביהודה ושומרון וכן הטיל כתר, הכולל בידוק מלא, על העיר רמאללה. הרכב ששימש לפיגוע הירי נמצא נטוש ליד רמאללה והמצוד אחר המחבלים נמשך.

ד״ר באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה בן 21 עם פגיעת ירי בראשו. מצבו קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו".

דובר צה"ל מסר כי "בהמשך לדיווח על ירי בצומת אסף שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין", מחבל יצא מרכבו ופתח בירי בטרמפיאדה בצומת לעבר לוחמי צה"ל ואזרחים שהיו במקום. בנקודה מספר נפגעים. לוחמי צה"ל סורקים במרחב אחר המחבלים שנמלטו מהזירה ומבצעים בידוקים בכל הכניסות והיציאות במרחב".

ד"ר אלון שוורץ כירורג בכיר ביחידת טראומה בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

משפחתה של הפצועה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואת שירה בת מיכל סבג שנפצעה קשה בפיגוע הירי בצומת גבעת אסף.

הזרוע הצבאית של חמאס םרסמה הודעה בה נכתב כי "ההתנגדות שלנו תישאר בכל המולדת, ובידינו עוד דברים רבים שיכולים להזיק לאויב. לאויב אסור לחלום על ביטחון, שקט ויציבות בגדה הגיבורה. גחלי הגדה ישרפו את הכובש, והביטחון של הגיבורים יפגע בכובש באופן שהוא לא יכול לצפות.

"כל הניסיונות לשבור את ההתנגדות ואת נשקה בגדה יסתיימו בכשלון. כל הכבוד לבני עמנו שמקריבים את בניהם בדרכו של האל, וכל הכבוד למכובדים שמגינים על אנשי ההתנגדות, מספקים להם מקלט וכל מה שהם צריכים".

מוקדם יותר, לפנות בוקר, סמוך לשעה 5:00, מחבל, תושב השטחים כבן 26, שהגיע מכיוון שער שכם בעיר העתיקה, שלף סכין, התנפל על גבר חרדי ברחוב הגיא וניסה לדקור אותו, משלא צלח המשיך בריצה לעבר צוות לוחמי מג"ב שהיו מוצבים בקרבת מקום במטרה לדקור אותם.

במהלך מאבק הלוחמים עם המחבל, הצליחו לנטרל אותו בירי שבוצע לעברו. 2 השוטרים נפצעו באורח קל ופונו ע"י מד"א לבתי החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר