נעצר לאחר מרדף

"סגן המנהלת" גנב מאה אלף שקל מהעסק

סגן המנהלת, ששימש כ"עובד המסור" של העסק בקריית גת, נעצר בתום מרדף רגלי של שוטרים, לאחר שפרץ בשעת לילה לעסק וגנב את כספי הפיקדון ועשרות חפיסות סיגריות (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

ביום שלישי שעבר, לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד משטרת ישראל על חשוד שפרץ לחנות הנוחות בתחנת הדלק "דור-אלון" שברחוב הבנים בקריית גת.

שוטרי הסיור שהוזעקו למקום הגיעו תוך זמן קצר והבחינו בחשוד, בן 24 תושב רהט, הנמלט רגלית מתחנת הדלק. השוטרים החלו במרדף, רגלי ורכוב, אחריו והוא נעצר כעבור מאות מטרים כשהוא אוחז תרסיס גז מדמיע בידו.

במהלך מנוסתו השליך החשוד את השלל אותו גנב ובין היתר איתרו השוטרים גם את תיק הגב בו הכניס החשוד את הכסף הרב, כלי הפריצה, כפפות, כובע גרב שחור ועוד.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בקריית גת שם התלונן כי אינו חש בטוב אך בדיקת צוות רפואי שללה טענה זו והוא נכלא לאחר שהתאושש.

במהלך גביית עדותה של מנהלת חנות הנוחות שנפרצה, כאמור, התברר לחוקרי המשטרה כי החשוד הוא לא אחר מאשר סגנה של אותה מנהלת, וכי זה ככל הנראה תכנן את מעשיו כבר בימים שקדמו סמוך לאותו הלילה. מאחר וכך הם פני המקרה, הרי שמדובר במקרה "גניבה ממעביד" על פי סעיפי החוק, והעונש שטומנת עבירה מעין זו הנו עד 7 שנות מאסר.

במשטרה ציינו כי "החשוד בחקירתו הכחיש את החשדות המיוחסים לו וטען להגנתו כי הקדים להגיע לעסק מאחר והוא עובד מסור ולאחר שהתעוררה תקלה ברכבו שלו, נסע בטרמפים והעדיף לישון מחוץ לחנות עד שעת הפתיחה. כמו כן טען שלא הבין כי מדובר בשוטרים, טענה מופרכת מאחר ואנשי החוק הגיעו בניידות משטרה גלויות וכן אף קראו לו לעצור לא אחת במהלך המרדף אחריו. הגדיל לעשות החשוד וטען בחקירתו כי תרסיס הגז שנתפס בידו בעת מעצרו הושתל בזירה על ידי השוטרים עצמם".

במהלך השבוע החולף הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה והיום (חמישי) צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.

במשטרה מציינים עוד כי "תגובה מהירה של שוטרי משטרת ישראל סיכלה את מעשיו של חשוד (24) תושב רהט שנעצר בתום מרדף רגלי אחריו. חקירתו בשבוע החולף הבשילה לגיבוש תשתית ראייתית נגדו בעבירות של התפרצות לעסק בו שימש כסגן המנהלת וגניבה של כספי פיקדון העסק בסכום של למעלה ממאה אלף ש"ח ועבירות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר