הותר לפרסום

אחר הפיגוע נעלם נשקו של אחד החיילים

הערב הותר לפרסום כי נשקו של אחד החיילים שנפגעו בפיגוע הירי בצומת אסף, נעלם. נבחנת האפשרות כי המחבל, שירה בחיילים 'מטווח אפס', לקח איתו את הנשק (צבא וביטחון)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הרמטכ"ל בזירת הפיגוע, הערב (צילום: דובר צה"ל)

הערב (חמישי) הותר לפרסום כי נבדקת אפשרות שנשקו האישי של אחד החיילים שנפגעו בפיגוע הירי בצומת אסף נלקח על ידי המחבל היורה. בצה"ל אישרו כי הנשק נעלם וכי האפשרות נלקחת בחשבון.

כזכור, המחבל יצא מרכבו ופתח בירי בטרמפיאדה בצומת לעבר שלושת לוחמי צה"ל שהיו במקום במסגרת פעילות מבצעית ואזרחים שהיו במקום. על פי הדיווחים, החיילים נורו מ"טווח אפס" על ידי המחבל ולא הספיקו כלל להגיב לתקרית המפתיעה. תחקיר האירוע עדיין בעיצומו ובצה"ל יצטרכו להסיק מסקנות בנוגע לתפקוד הכוחות בשטח.

בפיגוע נרצחו סמל יובל מור יוסף הי"ד, לוחם בחטיבת "כפיר", בן 20, מאשקלון, ורב-טוראי יוסף כהן הי"ד, לוחם בחטיבת "כפיר", בן 19 מבית שמש שניהם היו בגדוד 'נצח יהודה' (הנח"ל החרדי). חייל נוסף נפצע באורח קשה וכן אזרחית.

מוקדם יותר אמר דובר צה"ל רון מנליס, כי "היום זה נראה כמו חוליית חמאס מהסוג המוכר לשמצה מהעבר. אנחנו מזהים בשלב הזה אפשרות שלא ניתן לשלול אותה, שיש קשר בין החוליה שביצעה את הירי בעפרה לבין החוליה הזו".

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר החוליה בניסיון לעצור את חבריה כולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר