צפו

אמו של יוסף כהן: "זכיתי לקבל מתנה נפלאה 19.5 שנים"

‏אמו של החייל החרדי, יוסף כהן הי"ד שנרצח בפיגוע הירי בצומת אסף, נפרדה מבנה: "זכיתי לקבל מתנה נפלאה 19 שנים וחצי, תודה על השליחות שמילאת בנאמנות". הלווייתו תיערך היום (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'החדשות')

"זכיתי לקבל מתנה נפלאה 19 וחצי שנים", אמרה אודל כהן-מירב, אמו של סמל יוסף כהן הי"ד שנהרג בפיגוע. "הוא איתנו והוא מלווה אותנו. בשבת האחרונה, כשהוא בא לבקר, עשינו סבב של הודיות ואחרי שהודה על השבת הנפלאה, הודה על הזכות שלו להגן על עם ישראל מתוך אהבה ושמחה - אז אני מאמינה שהוא מילא את השליחות שלו בנאמנות ויהיה מליץ יושר על כולנו על גאולה שלמה של עם ישראל".

כזכור, אמש הזימה משפחתו של כהן את השמועות לפיהן הם ניתוק את הקשר עם בנם לאחר שהתגייס לצבא. לדבריהם, "יוסי שלנו הרי אמר לנו רק בשבת האחרונה, שהוא מודה להקב"ה על הזכות שהקב"ה נתן לו להגן על הארץ הזאת. הוא ידע לומר דווקא לנו את זה, כי הכל אצלנו בנתינה ובאהבה ענקית".

יוסף כהן הי"ד, מתוך פייסבוק

"פורסמו הערב דברים רעים מאוד, כביכול אנחנו התנצחנו עם צה"ל איפה לקבור את יוסי; שבכוונה לא רצינו הלוויה וקבורה צבאית", אמרו בני המשפחה השכולה: "זה דבר שלא ייעשה, בשביל 'צהוב' להמציא 'אייטם' עלוב, כאילו אנחנו משפחה קיצונית שיושבת 'שבעה' על ילד שמתגייס לצה"ל. 'שבעה' זה דבר מקודש, שנוהגים על קרוב שנפטר, ולא חלילה על מי שמתגייס".

המשפחה הסבירה את הבחירה לקבורה בהר הזיתים ולא בחלקה צבאית, בשל העובדה שסבתו ודודו שנהרג בפיגוע לפני כמה שנים קבורים בהר הזיתים והמשפחה רצתה שיוסף ייקבר לידם.

מלבד כהן הי"ד נהרג בפיגוע גם סמ"ר יובל מור יוסף הי"ד (20), ששירת גם הוא בגדוד "נצח יהודה" של חטיבת כפיר. דודו סיפר כי יובל מור יוסף כלל לא אמור היה להיות בגזרה אבל התנדב להחליף חבר ונשאר במקום לצאת הביתה. "הבוקר אבא שלו דיבר איתו, ויובל סיפר שהוא אחרי משמרת לילה והיה אמור לצאת הביתה – אבל התנדב להחליף אחרים בגזרה כדי שיוכלו לנוח", סיפר.

שני החיילים יובאו היום (שישי) למנוחות: מור יוסף ייטמן בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי באשקלון, ולווייתו של כהן תצא בשעה 10:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים.

משפחתו של כהן ביקשה אמש, "בואו מחר להלוויה ההמונית של יוסי שלנו, עלם החמודות, שתצא בשעה 10:30 מבית הלוויות שמגר. מגיע לו הכבוד האחרון הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר