"אנו חזקים מאויבינו"

עדכון מבתי החולים: זה מצב פצועי הפיגועים

מצבו של החייל נוה רותם, שנפצע בהיתקלות עם מחבל, משתפר והוא מסר לעם ישראל כי אנו חזקים מאויבנו. החייל נתנאל פלבר, שנפצע בגבעת אסף, עדיין מורדם מונשם (ארץ)

נתנאל אילן בן שיינא ציפורה (צילום: באדיבות המשפחה)

החייל נוה רותם, לוחם חטיבת כפיר מגדוד נצח יהודה, נפצע ביום שישי באורח קשה בהתקלות עם מחבל בבית אל, לאחר שנדקר ונפגע מאבן בראשו.

הערב (מוצאי שבת) מסרה משפחתו כי הוא "נפצע בהיתקלות עם מחבל לאחר מאבק אמיץ". המשפחה הוסיפה עוד כי נוה מבקש למסור לעם ישראל שאנו חזקים מאויבינו, ושקרה לו נס שהוא חי".

בני המשפחה מבקשים מעם ישראל לתפילות ומעשים טובים להחלמתו המהירה של נוה מיכאל בין אסנת אסתר, עם כל שאר הפצועים.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "חייל צה"ל אשר נפצע בראשו ובפניו אתמול בבית אל, נותח אתמול ומצבו מוגדר בינוני. הוא נמצא בהכרה מלאה ומתקשר עם בני משפחתו".

בבית החולים עדכנו בנוסף כי "חייל צה"ל אשר נפצע שלשום בגבעת אסף עודנו מונשם ומורדם, מצבו מוסיף להיות קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו".

מדובר בחייל נתנאל פלבר. בני משפחתו מסרו הערב: "אנו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של בננו היקר נתנאל אילן בן שיינא ציפורה. אנו רוצים גם בהזדמנות זאת להודות לכולם על הדאגה, האהבה והתמיכה בימים קשים אלה.

"נתנאל תמיד חזר הביתה עם חיוך שהאיר את הבית. כמו כן, אנו שולחים את תנחומינו למשפחות מור-יוסף וכהן על נפילת ביניהם, חבריו של נתנאל, ומתפללים להחלמתו של החייל הנוסף שנפצע".

בבית החולים עדכנו עוד כי "שוטרת מג"ב אשר נפגעה שלשום בשער שכם, מאושפזת בהדסה הר הצופים ומצבה קל".

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי שירה סבג שנפצעה בפיגוע בגבעת אסף, הועברה מיחידת התאוששות למחלקה רגילה ומצבה הולך ומשתפר.

גם מצבם של בני הזוג שירה ועמיחי אישרן בשיפור רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר