מסתערבים לכדו חשוד

המרדף הצה"לי: עשרות פעילי חמאס נעצרו

בימים האחרונים עורך צה"ל מצוד נרחב אחר חוליית המחבלים שביצה את הפיגועים בעפרה ובגבעת אסף. עשרות פעילי חמאס נעצרו, כוח מסתערבים עצר חשוד בפיגוע (אקטואליה)

לוחמי צה"ל בפעילות (צילום: דובר צה"ל)

בימים האחרונים עורך צה"ל מצוד נרחב אחר חוליית המחבלים שרצחה את שני חיילים בפיגוע ירי בגבעת אסף וכן רצחה את תינוקם של בני הזוג שירה ועמיחי אי שרן, תינוק שיולד בעקבת הפיגוע בעפרה.

כחלק מהמרדף, עצר צה"ל עשרות פעילי חמאס בגדה וכן נתפסו, בליל שבת, שני פלסטינים חמושים עם רובה טעון, בזמן שנסעו במכוניתם בסמוך ליישוב היהודי בחברון. הפלסטינים נתפסו בשטח הפלסטיני במרחק של כ-300 מטרים ממערת המכפלה.

הנשק, רובה M-16 נתפס בין רגליו של אחד הפלסטינים כשהוא טעון במחסנית מלאה ונצרה על מצב אוטומט. במכונית של השניים נתפס, בנוסף, גם נשק מסוג עוזי. השניים הועברו לחקירה.

בתוך כך, כוח מסתערבים עצר אמש (מוצאי שבת) את מוחמד ברגותי, בכםר כובר, במהלך המצוד אחר המחבלים. בכפר מתגוררים המחבלים וועד ברגותי וסאלח ברגותי - שחוסל ביום רביעי בידי כוח ימ"מ.

סאלח ברגותי, בן 29, היה חשוד בביצוע הפיגוע בכניסה ליישוב עפרה, ונורה ונהרג כאשר ניסה להימלט מהמכוחות תוך כדי פגיעה בהם.

במהלך הימים האחרונים עצרו לוחמי גולני בחברון עשרות פעילי חמאס, שלפי מערכת הביטחון עלולים להיות מעורבים בטרור.

בצה"ל הנחו את הכוחות ביהודה ושומרון כי השקט הוא מדומה ובכל רגע נתון יכול להגיע פיגוע. ההנחה של מעכת הביטחון היא ששני הפיועים - בעפרה ובגבעת אסף, בוצעו על ידי אותו תא טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר