חטיפה וקטטה

בשכונה החרדית בירושלים: 39 ערבים נעצרו

בסמוך לשכונת רמת שלמה החרדית, בירושלים, עצרה משטרת ישראל 39 חשודים במעורבות בקטטה על רקע חטיפתו ותקיפתו של אדם תושב מזרח ירושלים. הסיפור המלא (חדשות)

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות אחר הצהריים אתמול (שבת קודש) איתרו שוטרים, במהלך פעילות מבצעית באזור מבשרת ציון, רכב פרטי השייך לתושב מזרח ירושלים, כשהוא נטוש ובו סימנים המעידים על מאבק ותקיפה.

במשך מספר שעות פעלו כוחות רבים של משטרת ישראל בהם שוטרי סיור, חוקרים, אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, גורמי מודיעין ומסוק משטרתי, שפתחו בחקירה תוך ניסיון לאתר את בעל הרכב, לגביו דווח ע"י משפחתו כי נותק עמו הקשר משעות הלילה.

סמוך לשעה 20:00, במוצאי שבת, הצליחו כוחות המשטרה לאתר את בעל הרכב, באזור מחסום המנהרות שבדרום ירושלים כשעל גופו סימני תקיפה, ועלה החשד כי הוא נלקח בכוח לאזור השטחים, שם הותקף ע"י מספר חשודים. נהג הרכב פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שם עדותו נגבתה ע"י חוקרי המשטרה.

מחקירת המשטרה עולה החשד כי ככל הנראה הרקע למקרה הנו סכסוך עסקי בין משפחות.

בהמשך לכך, סמוך לשעה 22:00, הוזעקו שוטרים לאתר בניה שבשכונת רמת שלמה בירושלים, בעקבות דיווח על קטטה המונית.

כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום, הפרידו בין המעורבים קטטה- תושבי מזרח ירושלים, ועצרו לחקירה 39 מהם. עוד תפסו השוטרים אקדח שככל הנראה שימש את אחד החשודים.

במשטרה ציינו כי "פעולות המשטרה על רקע 2 אירועים אלו, שכללו הפעלתם של מאות שוטרים, גורמי מודיעין ואמצעים טכנולוגיים מגוונים, הביאו עד כה לחשד כי הקטטה ההמונית התפתחה על רקע המקרה הראשון, חטיפתו ותקיפתו של תושב מזרח י-ם בשטחים".

היום, יובאו מי מהחשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

במשטרה מציינים כי "המצב בו אותר הרכב באזור מבשרת ציון והממצאים הראשונים שנמצאו בו, מיד הדליקו את 'הנורות האדומות' לחוקרי המשטרה ונפתחה חקירה אינטנסיבית תוך הפעלתם של כוחות משטרה גדולים במהלך סוף השבוע במקביל למאמצים מודיעיניים, שהביאו לבסוף לאיתורו של בעל הרכב.

"משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד כל אדם הלוקח את החוק לידיים ומחליט שהוא עושה מעשה העלול לפגוע פיזית ונפשית באדם אחר, לרבות תקיפות וקטטות המוניות שלעיתים נגמרות בפציעות קשות ותוצאות טרגיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר