ביבי, דרעי, ליצמן ופרוש

מאבק הקרדיט על אזור התעשייה בעיר ביתר

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר כי הורה להקים אזור תעשייה בסמוך לעיר החרדית ביתר עילית, בש"ס הודיעו שהקרדיט מגיע לדרעי, אבל רובינשטיין הודה גם לליצמן ופרוש (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן ודרעי. ארכיון (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית כי הנחה לקדם את הקמת אזור התעשייה החדש בסמוך לעיר החרדית ביתר עילית, כתגובה לגל הטרור. שעות לאחר מכן החל קרב הקרדיט הפנים חרדי.

בפתח ישיבת הממשלה הודיע נתניהו: "הנחיתי להסדיר בהתיישבות את מעמדם של אלפי בתים ביהודה ושומרון, להקים שני אזורי תעשייה חדשים ליד אבני חפץ ובית"ר עילית, ולאשר 82 יחידות דיור חדשות בעפרה. יהיו צעדים נוספים".

שעה קלה לאחר הודעה רה"מ, שיגר יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודעה המברכת על ההחלטה. בלשכתו ציינו כי הוא זה שעבד במשך השנתיים האחרונות להביא לאישור הבניה.

בהודעת לשכת דרעי נאמר: "בתום פעילות ענפה של יו"ר ש"ס שר הפנים הרב אריה דרעי למען פתרון מקומות תעסוקה לעיר ביתר עילית, אישרה הממשלה ביום חמישי האחרון את פרויקט "היער האנגלי" סמוך לביתר עילית, שעתיד להעניק עשרות אלפי מקומות תעסוקה לעיר".

דרעי עצמו הגיב: "אני שמח שראש הממשלה נענה סוף סוף לדרישתי לתת אישור לפרויקט היער האנגלי בביתר עילית, ולפתח אזורי תעסוקה החיוניים לעיר מאד. המאבק לא היה קל, אבל הגיע הזמן שהמדינה תכיר בצרכי הערים הללו הנמצאות במעמד סוציו אקונומי 1 ותעניק להן את הדחיפה הראויה. אני משוכנע שהפרויקט יביא בעז"ה עשרות אלפי מקומות תעסוקה לעיר ביתר עילית ותביא רווחה כלכלית גדולה לתושבים".

אך דקות לאחר מכן שיגר ראש העיר מאיר רובנשטיין הודעה משלו, בה הוא מברך את ראשי 'אגודת ישראל' לצד דרעי. את הודעת הברכה הוא פתח בהודאה לליצמן, אח"כ לדרעי ופרוש.

בהודעתו כתב ראש העיר: "העיר ביתר עילית ותושביה, חייבים תודה עצומה לכל העוסקים במלאכה שסייעו לנו בהשגת האישור - לסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן – שנפגש לבקשתי ביום רביעי האחרון בנושא עם רה"מ נתניהו, לשר הפנים הרב אריה דרעי שהפעיל בשנים האחרונות לחץ גדול בנושא, ולידיד העיר סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, שלא הפסיק לרגע את הטיפול והלחץ בקידום הפרויקט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר