הצלחה גדולה

'אורחות תורה': הביקורת עם 94% הצלחה

הישג לישיבת אורחות תורה: התלמידים התייצבו הבוקר בחדר האוכל לביקורת הפקחים והבדיקה הסתיימה בהצלחה רבה עם 94 אחוזי נוכחות של תלמידי הישיבה (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגראי"ל זצוק"ל בשיחה ב'אורחות תורה' (צילום: באדיבות המצלם)

הצלחה גדולה לישיבת אורחות תורה: הבוקר (ראשון) התקיימה בהיכל הישיבה ביקורת דתות, ובחסדי שמיים עברה הישיבה את הביקורת בהצלחה של למעלה מ-94 אחוזי נוכחות.

תלמידי הישיבה התייצבו בחדר האוכל ועברו לפני הפקחים והציגו את תעודותיהם. ל'כיכר השבת' נודע, כי בבידוק נכחו רוב מוחלט של תלמידי הישיבה.

אחד מתלמידי הישיבה מסביר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי ההצלחה גדולה עוד יותר, לאחר שפקחי משרד החינוך הגיעו לביקורת עם רשימת תלמידים מעודכנת של חודש שעבר. אלא שמאז נישאו 20 תלמידים שכבר אינם רשומים בישיבה.

יצוין, כי הבידוק של פקחי משרד החינוך אינו מתייחס לישיבת 'אורחות תורה' כישיבה אחת, אלא כישיבה מתוך רשת מוסדות אורחות תורה. במהלך השבוע האחרון עברה ישיבת תורה בתפארתה שהינה חלק מהרשת את הבידוק ב-91 אחוזי נוכחות.

לדברי אחד התלמידים, גם במידה ובישיבת 'רינה של תורה' בכרמיאל תהיה תוצאת נוכחות נמוכה בבידוק שייערך בימים הקרובים, הרי שהיא תעבור ככל הנראה את מבחן הפקחים בהצלחה, לאחר שהיא נחשבת כחלק ממוסדות אורחות תורה.

בעבר עלו טענות בקרב גורמים בכירים בעולם הישיבות על הביקורות הקודמות שנערכו בסביבות חג הפורים וחג החנוכה תוך שמרבית הבחורים שהו בחג בביתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר