מהומה אל תוך הלילה

שוטרים פרצו לישיבת באר יעקב: "ניסו לחטוף נשק לשוטר"

שוטרים שהגיעו לישיבת 'באר יעקב', בשל תלונות על רעש, נתקלו בהתנגדות ולמקום הוקפצו כוחות גדולים • תלמיד בישיבה: "התנכלות סדרתית" • המשטרה: "הותקפנו באלימות ואגרופים" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (ארכיון: יעקב לדרמן / FLASH90)

סערה בישיבת באר יעקב: כוחות גדולים של משטרה פרצו הלילה (שלישי) לישיבת באר יעקב ועצרו שני תלמידים והתעמתו במשך שעה ארוכה עם התלמידים. הסיבה למהומה החלה בשל תלונות על רעש שמגיע מתוך הישיבה. במשטרה טוענים כי אחד התלמידים ניסה לחטוף נשק משוטר שנכח במקום.

ישיבת באר יעקב בראשות הגאון רבי דוד יצחק שפירא ביישוב 'באר יעקב' יודעת בדרך כלל ימים רגועים, אלא שהלילה הופר השקט.

לדברי אחד התלמידים הכל החל במסיבת חנוכה, המסיבה שהייתה בחדר האוכל כנראה הפריע לאחד השכנים שבחר להתלונן למשטרה על רעש מוגזם מהישיבה. המשטרה שהגיעה למקום לאחר השעה 23:00 ביקשה להפסיק את המסיבה.

מאז מספר שכנים בחרו להתלונן למשטרה על רעש שמגיע מתוך הישיבה לעיתים קרובות. בליל שישי האחרון נרשמה שוב היתקלות עם שוטרים בשל טענות על רעש, אחד השוטרים התבטא - לדברי תלמיד בישיבה - בפני הבחורים: "אני לוקח אתכם כפרויקט".

אתמול בצהריים החלה להתפתח שוב מהומה, כאשר שוטר הבחין באחד מתלמידי הישיבה זורק בדל סיגריה על הרצפה והחליט לקנוס אותו ב-750 שקלים.

בשעות הלילה הגיעו שני שוטרים לסיור בישיבה, אלא ששני בחורים החלו להתעמת אתם, השוטרים דיווחו בקשר על "תקיפה". למקום הוקפצו עשרות שוטרים שפרצו לישיבה ובמקום נוצרה מהומת ענק. במשטרה טוענים כי עשרות בחורים החלו לצעוק לעבר השוטרים, וחלקם אף תקפו באגרופים.

מ.ר. תלמיד הישיבה מספר ל'כיכר השבת' כי ישיבת באר יעקב לא מכירה ולא הכירה בעבר מקרים שכאלה. לדבריו "מדובר בהתנכלות סדרתית של שכנים בגיבוי של המשטרה ללא סיבה הנראית לעין".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת': "בעקבות דיווח שהתקבל לפנות בוקר במשטרת ישראל על מוסיקה רועשת מהישיבה המפריעה למנוחת התושבים, הגיעו למקום שוטר ופקח שביקשו מהנערים במקום לקרוא לרב האחראי במטרה להפסיק את הרעש החריג.

"בתגובה החלו עשרות מהנערים לצעוק לעבר השוטרים ולגדף אותם, אחד מהנערים עוכב על ידי השוטר ובתגובה לכך חבריו ניסו לחלץ אותו והחלו לתקוף את השוטר תוך כדי בעיטות ואף ניסיון לחטוף את נשקו של השוטר.

"למקום הגיעו כוחות משטרה נוספים על מנת לסייע לשוטר ולהשליט סדר במקום. אחד הנערים נעצר ונער נוסף עוכב בחשד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר.

משטרת ישראל רואה את האירוע בחומרה ולא תאפשר פגיעה בשוטרים ובאיכות החיים של התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר