גלריה

הנשיא וראש העיר ניחמו את משפחת כהן

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ראש עיריית ירושלים, משה ליאון ואישי ציבור נוספים הגיעו לנחם את משפחתו של החייל יוסף כהן הי"ד שנהרג בפיגוע הירי בצומת גבעת אסף (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, המייסד והתומך של עמותת נצח יהודה דיויד הגר, ח״כ מנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה), פרשן ערוץ 10 לענייני ערבים צביקה יחזקאלי, בניחום אבלים בבית משפחתו של החייל יוסף כהן הי"ד.

נשיא המדינה אמר למשפחה האבלה: ״יוסף ז״ל הוכיח בהווייתו שאפשר לשלב גם וגם. שאפשר לשמור על הזהות גם להגן על העם והמדינה״.

הנשיא שיתף את משפחתו של יוסי בזכרונותיו ממלחמת השחרור בירושלים ואמר: ״כשהגנו על בתינו לא היה ירושלמי שלא היה שותף במערכה. הפגזים נפלו ברחביה, בשערי חסד ובמאה שערים בלי אבחנה ועמדנו כחומה בצורה להגן על בתינו, חרדים וחילונים והנה גם היום אתם מוכיחים לנו איך כולנו יודעים לקחת חלק בהגנת עמנו ובאותה נשימה לשמור על זהותנו.״

הנשיא שוחח עם אביו החורג של יוסי הי"ד על הדברים המרגשים שאמר, על הצורך באחדות ישראל גם בתקופות טובות ולא רק ברגעי השבר והוסיף: ״הדברים שאמרת, אבא יקר, נכנסו אל הלב שלי. גורל אחד שם אותנו כאן ואנחנו חייבים לעמוד שכם אל שכם כדי להגן על ארצנו. נפלה בחלקנו זכות אמיתית להיות הורים ומחנכים של ילדים כמו הבן שלכם.״

מאחיו של יוסי הי"ד שמע הנשיא על אופיו המיוחד ויכולותיו המופלאות לשוחח עם כל אדם באשר הוא אדם וליצור איתו קשר אמיתי של הכרות ושותפות. הנשיא אימץ אותו אל ליבו וביקש ממנו כי ימשיך בדרכו המיוחדת של אחיו.

קודם לכן, ניחם ריבלין גם את משפחתו של החייל השני שנהרג, יובל מור יוסף הי"ד, באשקלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר