ימתין ל'מסדר זיהוי'

הוארך מעצר החשוד שדקר במודיעין עילית

הצעיר ממודיעין עילית החשוד בדקירת הנהג הערבי בעיר, שאמש הוחלט לשחררו ממעצר, יישאר בינתיים מאחורי סורג ובריח, לאחר שערעורה של המשטרה על כך התקבל (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בדיון שהתקיים היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת נהג האוטובוס הערבי שאירעה בעיר מודיעין עילית ביום חמישי האחרון.

בכך נעתר השופט משה ברעם לבקשת המשטרה, לאחר שזאת הגישה ערר על החלטת בית משפט השלום בירושלים אמש לשחרר את החשוד, חייל משוחרר, למעצר בית.

כזכור, השופטת החרדית חוי טוקר קבעה אתמול כי התקיפה לא היתה על רקע לאומני וגזעני, כפי שטען הנהג, אלא על רקע סכסוך בין נהגים, והחליטה לשחרר את החשוד בתקיפה גם משום שהוא נעדר עבר פלילי.

"יצוין כבר עתה, כי אין החשד שמקורו של האירוע בגזענות, אלא מדובר בסכסוך בין שני נהגי רכבים", קבעה טוקר, תוך שהיא מפנה לעדות של עד ראייה שמאששת סברה זו. עוד נחשפה בדיון אמש, הטענה כי נהג האוטובוס הוא זה שתקף ראשון באירוע, בכך שירק לעבר הנהגים האחרים שהיו שותפים לוויכוח במקום.

מדוברות המשטרה נמסר כעת, לאחר החלטת 'המחוזי' שקיבלה את הערר שלה, כי "מעצרו של החשוד הוארך עד למחר", אך עם זאת נודע ל"כיכר השבת" כי במידה והנהג לא יזהה את החשוד, במסדר זיהוי שייערך לשם כך, הוא ישוחרר ככל הנראה באופן מיידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר