גבעת אסף

נתניהו במקום הפיגוע: "נמצא גם את הרוצח הזה"

רה"מ נתניהו סייר בצומת גבעת אסף בו אירע הפיגוע בשבוע שעבר וקיים הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת איו"ש ואמר כי "לא נסבול טרור. אנחנו נכה אותו ביד קשה" (חדשות)

(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר הבוקר (שלישי) בצומת גבעת אסף בו אירע הפיגוע בשבוע שעבר וקיים הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת איו"ש.

תחילה קיים נתניהו הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין עם הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ערן ניב ומפקדים בכירים נוספים.

ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירות ביטחוניות על הפעילות השוטפת של צה"ל בגזרת יהודה ושומרון לסיכול הטרור והגנת יישובים ושוחח עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה.

לאחר מכן ביקר ראש הממשלה במקום הפיגוע בצומת גבעת אסף ואמר כי "בסוף השבוע היו 100 מעצרים ואתמול 36. זו רק שאלה של זמן עד שאנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון כפי שבאנו עם האחרים. הטרור הפלסטיני לא יעקור אותנו מכאן, המקום הזה הוא לב המולדת שלנו".

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "אנחנו נחזק את ההתיישבות עוד יותר, כפי שעשינו עכשיו, וננקוט את כל הצעדים נגד הטרור, כולל צעדים נוספים. לא נסבול טרור לא מעזה ולא מיו"ש. אנחנו נכה אותו ביד קשה.

"אני מבקש לשבח כאן את ציבור המתיישבים שמגלה חוסן וכוח עמידה מול הטרור הרצחני הזה, ולשבח את מפקדי וחיילי צה"ל, ששומרים על כל אזרחי המדינה, סביב השעון, כל ימות השנה".

מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף ערן ניב, סיפר לראש הממשלה על התרחשות האירוע: "מפגע שקשור לפיגוע בעפרה, מגיע לכאן מכיוון רמאללה עם רכב כחול ולוחית זיהוי צהובה. הוא נוסע לצומת, עושה פרסה וחוזר לצומת. עומדים כאן שלושה לוחמים. הם לא חושדים בו כי זה רכב עם לוחית זיהוי צהובה.

"יושב כאן חייל אוכל, שני חיילים נמצאים בצד. יושבת עוד אישה שמחכה להסעה וליד עומדת עוד אישה אחת. הרכב עוצר שם, ובעצם יוצא מחבל עם קלצ'ניקוב ויורה על החיילים. הוא הורג שניים, פוצע אחד אנוש, פוצע אישה קשה ופוצע את האישה השנייה קל. הוא לוקח נשק אחד, עולה על הרכב ונוסע.

"למעשה, הוא ממשיך בציר למעלה, פונה שמאלה, נתקע עם הרכב ועולה בעלייה. אנחנו יוצאים אחריו למרדף, ובסופו של דבר אנחנו לא מצליחים להגיע אליו באותו רגע - ומאז ועד עכשיו אנחנו במרדף רציף אחריו. את הנשק אנחנו מוצאים, גם את שלו וגם את מה שהוא לקח. מאז עצרנו חלק מהחבורה שקשורה אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר