צפו בתיעוד

פרץ לרכב ונעצר בתוך דקות על-ידי בלשים

פעילות בלשי המשטרה בעיר אשקלון כנגד עבירות רכוש, הביאה למעצרו של חשוד תושב העיר, זמן קצר לאחר שפרץ וגנב רכוש יקר מתוך רכב. החשוד הכחיש, אך תועד (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

פעילות של בלשי המשטרה לפני מספר שבועות כנגד עבירות רכוש, בכללן עבירות התפרצויות לכלי רכב ובתי מגורים בעיר אשקלון ובסמוך לה, הביאה למעצרו של תושב העיר בן 46 - דקות ספורות לאחר שפרץ לרכב, בשעת ערב מאוחרת בחניית אולם אירועים הסמוכה לצומת ברכיה.

החשוד, טען כי הגיע למקום לתומו באופן רגלי, אך בדיקה מעמיקה העלתה כי מפתחות רכב שנמצאו ברשותו התאימו לרכב שחנה אף הוא בסמוך. בתוך הרכב אתרו הבלשים רכוש יקר שנגנב זמן קצר לפני כן, כאמור, והחשוד נעצר והועבר לחקירה במחלק התשאול שבתחנת המשטרה שם הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

"למרות הכחשותיו נאספו די ראיות הקושרות אותו למיוחס, עבירות הפוגעות באופן ממשי בביטחונו של האזרח וברכושו. נמשיך לפעול בכל האמצעים שלרשותנו על מנת לאתר את אלו שבוחרים בדרך הפלילית ונמצה עמם את הדין עד תום", נמסר מהמשטרה.

עוד עלה במסגרת החשדות כלפי החשוד שנעצר כי הוא היה מעורב בעוד שלושה מקרים נוספים במהלך היומיים שקדמו למעצרו. במקרה שארע ערב קודם, גנב החשוד מתוך רכב שחנה באותו מקום לערך כרטס אשראי, כסף מזומן בסך מאות ש"ח וציוד עבודה יקר. במקרה אחר, יום לפני מעצרו בשעות הצהריים, פרץ החשוד לרכב בעיר אשקלון וגנב מתוכו תיק בו פנקסי המחאות וכסף מזומן בסך מאות ש"ח גם כן.

עם סיום פעולות החקירה ולאחר גיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד, הוגש על ידי לשכת תביעות לכיש כתב אישום בו 4 סעיפי אישום המייחסים לו עבירות של פריצה לרכב וגניבה מרכב. לאחר הגשת כתב האישום שוחרר הנאשם על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים למעצר בית מלא בפיקוח וערבויות כספיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר