"מצדיע לכם"

נתניהו נפגש עם לוחמי 'נצח יהודה' • צפו

במהלך ביקור במפקדת אוגדת איו"ש, שוחח ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו עם חיילים מגדוד 'נצח יהודה' - "להביע הערכה גדולה, ולהצדיע לכם" • צפו בווידאו (חדשות)

(צילום וידאו: עומר מירון / לע"מ; תמונות: עמוס בן גרשום / לע"מ)

במהלך ביקור שערך היום (שלישי) במפקדת אוגדת איו"ש, בטרם סייר במקום הפיגוע בצומת גבעת אסף, שוחח ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו עם חיילים מגדוד 'נצח יהודה'.

"אחד מהחברים שלכם נאבק על חייו, וכולנו מתפללים בשבילו", פתח ראש הממשלה, ":נגד, גם הושגו הישגים. המרצחים האלו חוסלו ואני בטוח שזה רק עניין של זמן עד שנגיע לשלישי. הפעילות שלנו נמשכת.

"העברתי את היום עם המפקדים שלכם, הרמטכ"ל ואלוף הפיקוד, אנחנו מלאי הערכה לפעילות שלכם, ובטוחים לגמרי ביכולת שלנו למלא את המשימה העיקרית".

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "המשימה העיקרית היא קודם כל להלום בטרור, לשמור על ביטחון המדינה, על ביטחון המתיישבים, וכמידת האפשר גם לשמור על השקט בזירה הזאת, גם אל מול התושבים הפלסטינים.

"אני מתרשם שיש הרבה התפתחויות, פיתוחים וטכנולוגיה, ובסוף זה מגיע אליכם במחסום, בצירים, או בישובים. הפעילות המבצעית צריכה להיעשות בצורה הטובה ביותר, בחיילוּת המקצועית ביותר, ובסוף גם עם הלב והנשמה.

"אני חושב שבהתחלה ובסוף זה חיילוּת, והנכונות גם לעמוד בפרץ. כל אחד מכם יודע את זה, ובשביל זה אתם נמצאים כאן. כל הפירמידה שלנו בנויה עליכם, על החיילים והמפקדים, כמה שלא נוסיף אמצעים ויכולות, ומוסיפים הרבה, בסוף זה בנוי עליכם. אני רוצה להביע הערכה גדולה, ולהצדיע לכם, וכל עם ישראל מצטרף אליי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר