לאחר הסחבת

יש קואליציה בירושלים: משה ליאון חתם עם ש"ס ו'דגל'

חברי 'דגל התורה' וש"ס חתמו הערב (שלישי) על כניסה לקואליציה של משה ליאון בירושלים, זאת לאחר עיכוב ממושך בשל חילוקי דעות חריפים. כל הפרטים והתיקים (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
החתימות, הערב (צילום: כיכר השבת)

חברי 'דגל התורה' וש"ס חתמו הערב (שלישי) על כניסה לקואליציה של משה ליאון בירושלים, זאת לאחר עיכוב ממושך בשל חילוקי דעות חריפים בין 'דגל' לש"ס על התיקים הנחשקים.

בעת החתימה שנערכה בחדרו של ראש העיר משה ליאון בכיכר ספרא, נכחו חברי הסיעות מדגל התורה ומש"ס, שנכנסו בזה אחר זה לחתום עם ראש העיר. חתימת המפלגות, המונות יחד 11 מנדטים, הגיעה לאחר חתימותיהם של 'הליכוד', 'הבית היהודי' ו'מאוחדים'.

התיקים שקיבלה ש"ס, כפי שנחשף היום ב'כיכר השבת' הם: תיק הכספים, החינוך, ההקצאות, ספורט חרדי, נוער נושר וקליטה. בנוסף קיבלה הסיעה שני סגנים עבור צביקה כהן ואברהם בצלאל ומשנה לראש העיר, תואר שיוענק לחבר המועצה חיים כהן.

בדגל התורה קיבלו את התיקים: תכנון ובניה, חלק מתיק החינוך, תרבות תורנית, נכסים, הנדסה ותשתיות וועדת מכרזים. בנוסף תחזיק הסיעה בשני סגנים.

בכירים ב'דגל התורה' הארצית אומרים ל'כיכר השבת' כי חלוקת התפקידים בתוך דגל התורה, תקבע רשמי בימים הקרובים בוועדת הרבנים של דגל התורה, לאחר שיקבלו את ברכת גדולי ישראל להחלטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר