חוששים ממנהרה

תושבי שדרות שומעים רעשים; צה"ל בודק

תושבי שדרות מתלוננים על רעשים מוזרים שהם שומעים, כאשר החשש הוא כי מדובר במנהרה שנחפרת בבטן האדמה. בצה"ל ודקים את התלונות, עד כה לא נמצא דבר (אקטואליה)

מנהרה. ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90)

תושבי שדרות מתלוננים בתקופה האחרונה על רעשים מוזרים שהם שומעים, כאשר החשש המיידי הוא כי מדובר במנהרה שנחפרת בבטן האדמה. בצה"ל ודקים את התלונות, עד כה לא נמצא דבר.

תמיר סטיינמן, כתב 'החדשות' בדרום, דיווח הערב (שלישי) כי באוגדת עזה בודקים את התלונות של התושבים.

התרחיש שהמחבלים בעזה יחפרו מנהרה לשדרות, אינו מופרך, שכן העיר נמצאת במרחק של פחות מק"מ מגבול עזה.

תושבת שדרות סיפרה ל'החדשות' כי "זה כמו הד כזה, אתה מרגיש שזה מרוחק אבל אתה שומע דפיקות של פטיש. אני ממש מפחדת, אני מנסה להאמין שזה לא באמת זה. אבל ממש מפחיד".

ניר וקנין, תושב העיר, אמר ל'החדשות' כי "עזה זה ממש פה, בית חנון נמצאת 800 מטר אווירי. מה זה מבחינתם לחפור מנהרה של 800 מטר. זה פחות מקילומטר".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "במקרה המדובר נשלח צוות מקצועי ייעודי לבדיקת הטענות, ועד כה לא עלו ממצאים המעידים על חפירת מנהרה במרחב. צה"ל ימשיך לבדוק לעומק כל פנייה שתגיע, זאת במקביל להמשך בניית המכשול התת קרקעי ומאמצים טכנולוגיים ומודיעיניים שהביאו לחשיפתן ונטרולן של מנהרות רבות עד כה".

מעיריית שדרות נמסר: "ראשית, אנחנו מודים לתושבים על ערנותם ופנייתם הן אלינו והן לצבא. כל פניה שמגיעה נבדקת ביסודיות ואנו בקשר מתמיד עם האוגדה כדי לוודא שהדברים אכן נבדקים. למיטב הבנתנו שלוש מתוך ארבע פניות נבדקו ונשלל דבר קיומה של מנהרה. פניה רביעית נבדקת ממש ברגעים אלה.

"חשוב להדגיש שאין מנהרה שחדרה משטח רצועת עזה לעיר שדרות. העיר ממשיכה בחיי השגרה מלאי הפעילות שלה. כל תושב ששומע רעשים שאינם שגרתיים מוזמן לפנות אלינו או לצה"ל ואנו מבטיחים שפנייתו תטופל ביסודיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר