קריאת גדולי ישראל

החל 'גיוס ההמונים' להקמת טיפול נמרץ ילדים ב'מעיני הישועה'

במסגרת 36 שעות הפרויקט מתעתדים לגייס 10 מיליון שקלים, מחצית מהסכום יינתן על ידי גבירים מחו"ל שיעבירו שקל כנגד כל שקל תרומה מעם ישראל • מנכ"ל מעייני הישועה הרב שלמה רוטשילד: "בידי כל אחד ואחד האפשרות להיות שותף בהצלת חיים לדורות" (חדשות חרדים)

הגריש"א זצ"ל בביקורו במעייני הישועה (צילום: באדיבות המצלם)

• הוקם מוקד ארצי לתרומות: 3780* או 03-308-7000, או בעמדות 'נדרים פלוס' ו'קהילות' בבתי הכנסת
אני רוצה להיות שותף >>

היום יהיה האות הזה. חודשים של הכנות מתנקזים ליומיים שבו יפתחו בני ישראל את ליבם ויהיו שותפים בס"ד להקמת מחלקה לטיפול נמרץ לילדים במרכז הרפואי 'מעייני הישועה', שתציל חיים של עוללים, תינוקות וילדים מידי יום למשך שנות דור.

במשך 36 השעות של הפרויקט המיוחד יתקיים "גיוס המונים" בארץ ובעולם במסגרתו מתעתדים ב'מעיני הישועה' לגייס 10 מיליון שקלים. חמישה מתוכם מהציבור הכללי וחמישה מיליון שקלים נגדיים מולם ישלימו נדיבי עם מחו"ל שהתחייבו לתת מצ'ינג ולהעניק שקל על כל שקל שייתרם מהציבור. המוקד הארצי בשיתוף חברת צ'רידי יפתח היום (יום ד') בשעה 12 בצהריים וייחתם מחר יום חמישי בחצות הלילה.

קריאת גדולי ישראל

אני רוצה להיות שותף >>

הקמפיין יצא לדרכו לאור בקשה נחרצת מצד ארגוני הרפואה וההצלה ורופאי הילדים בבני ברק, בדרישה להקים מחלקה לטיפול נמרץ לילדים בעיר בני ברק. כ-140,000 ילדים ותינוקות מבני ברק והפריפריה החרדית הסמוכה לה, מרוחקים כ-35 דקות נסיעה מטיפול נמרץ ילדים, וכתוצאה מכך, למרבה הצער, עלה הדבר בחיי נפש רבים. על כן החליט מנכ"ל 'מעיני הישועה' הרב שלמה רוטשילד על הקמת המחלקה שתביא בס"ד להצלת חיי ילדים ותינוקות רבים בעיר וסביבתה.

מאז הוחלט על הקמת המחלקה הגיעו עוד ועוד עדויות על מקרים קשים המחדדים את הנחיצות הרבה של המחלקה. מרטיט במיוחד היה לפגוש הורים, אבות ואימהות, שחוו טרגדיות בשל היעדר המחלקה הנחוצה בעיר שבאו והפצירו "תעשו מעשה כדי שלא יהיו עוד הורים במעגל השכול". כמו כן יוקצו משאבים מיוחדים לפתיחת מחלקות ומערכות רפואיים חיוניים נוספים.

לקראת הקמפיין הוקם חפ"ק מרכזי במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בו ישהו מאות מתנדבים שיענו לשיחות שיתקבלו במוקד הארצי 3780* או 03-308-7000, ויקבלו את פרטי התרומות שיוזנו און-ליין על מסכי ענק שיוצבו בריכוזים חרדיים ויתעדכנו בשלבי ההתרמה השונים. תרומות ניתן יהיה להעביר גם באמצעות עמדות 'נדרים פלוס' ו'קהילות' בבתי הכנסיות. התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46.

לצד מאות המתנדבים ישתתפו גם אנשי קהילות, גבאים וראשי מטות שימוקמו בחפ"ק קהילות מיוחד ויעניקו כתף תוך רתימת אנשי הקהילות ומתפללי בתי הכנסיות. כך גם אנשי הצוות של מעייני הישועה וארגוני ההצלה שהתגייסו אף הם לסייע לקמפיין הגדול.

עם פתיחת הקמפיין היום בבוקר ייאמרו תשב"ר, בתלמודי התורה 2 פרקי תהילים להצלחת קמפיין גיוס ההמונים. פרקי התהילים שקבע יו"ר ועד ההלכה של מעיני הישועה ורבה של רמת אלחנן הגר"י זילברשטיין שליט"א לומר להצלחת המערכה הם כ"ג וקכ"א.

פרסומו של 'קול קורא' של מרנן ורבנן גדולי וצדיקי הדור שליט"א בקריאה לסייע ולפעול בכול הכוח למען המרכז הרפואי מעיני הישועה, הביא להתרגשות רבה בקרב הקהל שמתכוון להביע את הוקרתו והערכתו למרכז הרפואי הפועל במקצועיות ועל פי גדרי ההלכה ללא פשרות ומעשה זה הוא עבורם צעד של "הכרת הטוב" לרב ד"ר משה רוטשילד זצ"ל.

אני רוצה להיות שותף >>

לדברי מנכ"ל מעייני הישועה הרב שלמה רוטשילד: "במסגרת כללי גיוס ההמונים על כל שקל שאדם תורם ישנו שקל של פילנתרופ שמוסיף מצדו. לכן מדובר כאן בהכול או כלום. בידי כל אחד ואחד האפשרות להיות שותף להקמת המחלקה הנחוצה ובהצלת חיים לדורות, ואנו מאמינים שהציבור יירתם בהמוניו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר