אלעד משדרת רוגע

אחדות? ש"ס ו'דגל' קיבלו את ראשות הוועדות הנחשקות

מעורבותו של הדיין הגאון רבי יהודה סילמן בנעשה בעיר אלעד מטעם 'דגל התורה', הובילה למהלך משותף של הנציגים הליטאים עם נציגי ש"ס, לשביעות רצונו של ראש העיר ישראל פרוש (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת המועצה, הערב (באדיבות המצלם)

בהתאם להצעתו של ראש העיר אלעד ישראל פרוש, שפנה לפני כשבוע לש"ס ודגל התורה להצטרף לוועדות המרכזיות בעירייה - כספים, מכרזים והנחות בארנונה - אישרה הערב (רביעי) מליאת מועצת העירייה ברוב גדול את המהלך.

נבחרו שלושת הוועדות, כולל יו"ר לכל אחת מהן, זאת לאחר הוראת הדיין הגאון רבי יהודה סילמן המנחה את ראשי 'דגל' בעיר, להצטרף לחברות בהן - יחד עם ש"ס.

על פי אישור מועצת העיר, נבחר נציג ש"ס לעמוד בראשות ועדת הכספים, נציג דגל התורה לראשות ועדת המכרזים ונציג אגודת ישראל לראשות ועדת ההנחות בארנונה.

כמו כן, התקבלה ההצעה לאיוש חברי הוועדות על פי מפתח חלוקה סיעתי, של הסיעות במליאה.

הגר"י סילמן (צילום ארכיון: מנחם קוליץ, כיכר השבת)

תחילה ניסו חברי סיעת ש"ס להתנגד להצעה, כשהעלו דרישה לשינוי במפתח החלוקה, אך לאחר מכן הם צמצמו את דרישתם לחבר נוסף בוועדת הכספים, כשלבסוף שינו את הבקשה לחבר נוסף בוועדת המכרזים.

חבר המועצה שי נתן (הבית היהודי) הודיע כי הוא מוכן לוותר על מקומו בוועדה, וההצעות אושרו - אמנם לא פה אחד, משום שברק צברי בחר להתנגד להרכב וועדות המכרזים וההנחות בארנונה.

ראש העיר ישראל פרוש אמר עם תום הישיבה: "אני שמח שהצעתי התקבלה, והוכח שבגישה אחראית שבה שותפים כל נבחרי העיר, אפשר להמשיך ולפעול למען עתידה של העיר ולהתפתחותה, ואף נשתדל בעתיד לפעול בסיעתא דשמיא למען התושבים ובמקסימום של אחדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר