'מבצע 700'

צפו: המסתערבים פשטו על מזרח ירושלים

במבצע מיוחד של המשטרה, פשטו לחומי המסתערבים יחד עם כוחות גלויים על מזרח ירושלים ועצרו 31 חשודים בפעילות טרור • צפו בהסתערות של המסתערבים על החשודים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דובורת המשטרה)

31 חשודים נעצרו במזרח ירושלים בחשד לעבירות פליליות ופח"ע בהן יידוי אבנים לעבר אזרחים וכוחות הביטחון, ירי זיקוקין והפעלתן של תחנות דלק פיראטיות ברחבי מזרח ירושלים.

המבצע החל ביום שלישי בפעילות הכוחות המיוחדים - מסתערבים - של משטרת ישראל (לוחמי מג"ב) בעיסאוויה ומעצרם של 8 חשודים בגין ליווי אסיר ששוחרר מהכלא תוך ירי זיקוקין המסכנים את תושבי המקום.

המבצע המשיך לאורך הלילה, ובמהלכו נעצרו 23 חשודים נוספים, בהם אלו שסומנו בעבודת מודיעין ממוקדת בגין עבירות סדר ציבורי ויידוי אבנים לעבר אזרחים וכוחות הביטחון בתקופה האחרונה, חשודים שהפעילו תחנות דלק פיראטיות והחזיקו מצבורים של חומרים דליקים בניגוד לחוק. ציוד התחנות הוחרם והמבנים נהרסו.

כמו כן, השוטרים פעלו יחד עם גורמי העירייה למחיקת כתובות הסתה שונות שאותרו במספר מוקדים ועלולות להשפיע על צעירי המקום לביצוען של עבירות אלימות ופעולות טרור.

מהמשטרה נמסר: "המבצע הלילה מהווה המשך ישיר וחלק בלתי נפרד מהמעצרים שערכו כוחות המשטרה בשבועות האחרונים במזרח ירושלים במטרה למנוע התססה והסתה והפרות סדר וביצוען במטרה לאפשר שיגרת חיים בטוחה לכלל תושבי ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר