תוכנית האקטואליה השבועית

אולפן "ישי ורבינא בכיכר": אבי החייל שנרצח - בראיון דומע

הרב אליהו מירב, אב החייל שנרצח, בראיון אמוני; 'שחור-לבן מעבר לקו הירוק' - על חרדים שהתנחלו; קלרמן על הנהגת דגל בי-ם; והעימות השבועי - למה גפני וליצמן לא ניחמו את משפחת החייל החרדי

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
התוכנית המלאה (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

האורח השבועי בתוכנית, הוא הרב אליהו מירב, שקם מה'שבעה' על בנו יוסף כהן הי"ד, החייל החרדי שנרצח בפיגוע הירי בגבעת אסף.

האב השכול מתאר את הרגעים בהם קיבל את הבשורה, כיצד סיפר את הבשורה הקשה על הירצח הבן - לאמו, מתייחס לדיווחים השקריים שהמשפחה ישבה עליו 'שבעה' לאחר הגיוס, ומסביר מאיפה המשפחה מקבלת את הכוח להתמודד כעת עם האסון.

כתבת המגזין, שמגיש יוחנן בלייך, היא "שחור-לבן מעבר לקו הירוק", שעוסקת בתופעת המתנחלים החרדים: מעלה עמוס ומיצד הן שתי התנחלויות חרדיות, שהוקמו בשנות ה-80 על ידי אברכים. אך נדמה שדווקא עכשיו, למרות המצב הביטחוני הקשה, יש זרימה מחודשת של זוגות צעירים למקומות הללו.

הזירה הפוליטית הרותחת, עם הרכבת הקואליציות בערים השונות, מקבלת ביטוי אקטואלי בראיון של סגן ראש עיריית ירושלים המיועד, ישראל קלרמן (דגל התורה), שנדרש להתייחס גם לדיווחים אודות החלפת ההנהגה הרבנית של תנועתו בעיר, בכל הקשור למגעים הקואליציוניים.

העימות בין ישי לרבינא מתרכז הפעם בתמיהה מדוע משה גפני ויעקב ליצמן לא הגיעו לנחם את משפחת החייל שנרצח, וכן במכתב הגר"י דרעי שלא לשרוף את גופת רונה רמון ע"ה.

בסיום התוכנית, מוגשות חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע באתר "כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר