אגרופים בפנים

תלמיד ישיבה שהותקף בידי ערבים מבקש: "אתרו את התוקף"

שמואל עמד בצומת, כשלפתע הגיע לכיוונו רכב BMW, ביצע פרסה ונעצר לידו בחריקת בלמים, ממנו יצא ערבי שהחל לקלל אותו ולהכות באגרופים חזקים בפניו - זאת ללא סיבה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הצעיר החרדי, לאחר התקיפה הלאומנית (באדיבות המצלם)

תלמיד ישיבה מירושלים, שהותקף לפני כחודשיים בעיר רמלה בידי ערבי, ללא כל סיבה, מבקש מהמשטרה לקדם את חקירת האירוע כדי למצוא את מי שתקף אותו, לאחר שלדבריו הוא כבר הוכר כנפגע פעולות איבה.

שמואל, הלומד בישיבה בבאר יעקב, נפצע באירוע זה בפניו, נחתך בעינו השמאלית וחש זעזוע בראשו.

במכתב ששיגר עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו לפני כחודש וחצי למשטרה, כדי שזו תכיר במרשו כנפגע פעולות איבה. תוארה השתלשלות האירועים: "התקיפה אירעה ב 17.10, כאשר הצעיר עמד בצומת מרומזר ברחוב הרצל. להפתעתו, הגיע לכיוונו רכב BMW בצבע לבן, ביצע פרסה ונעצר לידו בחריקת בלמים - אז הוא ראה כי ברכב ישבו ארבעה בני מיעוטים".

"ממושב הרכב שליד הנהג יצא בן מיעוטים כבן 22, קילל בערבית והכה בשני אגרופים חזקים בפניו של מרשי, נכנס חזרה לרכב ונמלט - כל זאת ללא סיבה או התגרות שקדמה לכך".

תלמיד הישיבה ההמום והכאוב מיהר להתרחק מהמקום לכיוון התחנה המרכזית של רמלה, לשם הוזמן אמבולנס שפינה אותו לבית החולים אסף הרופא, שם הוא כאמור אובחן כסובל מזעזוע מוח ומפגיעה בעינו.

עו"ד בלייכר הדגיש, כי "האירוע המתואר לעיל הינו אירוע אנטישמי וחמור בכל קנה מידה. אבקש לתת קדימות לטיפול באירוע, ולעשות את כל המאמצים להביא את התוקף והסייענים שלו לדין".

כאמור, לאחר שהשבוע קיבל הצעיר החרדי את אישור ההכרה כנפגע פעולות איבה, מבקש עורך דינו מהמשטרה להתקדם בחקירה כך שהתוקף ועוזריו יזוהו וייעצרו.

עו"ד בלייכר מסביר: "מדובר באירוע תקיפה על רקע גזעני לאומני. אירועים כאלו אינם מגיעים בחלל ריק, אלא כחלק מהסתה והפקרת ביטחונו של הציבור היהודי על ידי האויב הערבי, שחלק מחייליו הם אזרחים ישראלים ומבצעים את פעילותם בערי המרכז. לאור זאת, מצופה מהמשטרה לפעול בכל הכוח ועם כל האמצעים כנגד הטרוריסטים האלו, ולא להסתפק בחקירה שטחית".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה:"הפרטים שתוארו אינם מדויקים כלל וחוטאים לאמת. בניגוד לנטען, מחקירת המקרה עלה כי אין בידי משטרת ישראל ממצאים המצביעים על כך שהפגיעה נגרמה כתוצאה מפעולת איבה".

"משטרת ישראל חוקרת כל מקרה אלימות או בריונות, במטרה להגיע לחקר האמת, וכך היה גם במקרה זה. אלימות באשר היא, היא נגע חברתי פסול, ולכן משטרת ישראל תמשיך לפעול לחקירת כל מקרה תקיפה, ללא כל קשר למוצאו של מתלונן או קורבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר