אגו"י משדרת פיוס?

ארנרייך מונה בבית שמש - זלץ ימונה בביתר עילית

לאחר שבישיבה הקודמת המינוי נדחה, אישרה מועצת העיר בית שמש את מינויו הסגן מאגודה. בדגל הודיעו כי יערערו אך בשלומי אמונים הודיעו במקביל כי יאשרו את מינוי זלץ (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חברי אגודה בבית שמש (צילום: באדיבות המצלם)

הדרמה בבית שמש סביב מינוי הסגן של אגודת ישראל הגיעה הערב (חמישי) לישיבת המועצה העירונית שהתכנסה לישיבה מקוצרת על מנת להצביע על מינוי הסגנים, זאת לאחר שהמינויים לא אושרו אמש בישיבת המועצה.

בישיבת המועצה הסוערת אמש, שסוקרה בהרחבה ב'כיכר השבת' היו צריכים רוב חברי מועצה שיצביעו בעד מינוי הסגנים על מנת שיאושר באופן חוקי, עשרה חברים הצביעו בעד המינוי, אך כיוון שלא מדובר ברוב חברי המועצה המינוי לא אושר.

בשל כך, התכנסה שוב ישיבת המועצה הערב להצביע על מינוי הסגנים. על פי חוק בישיבת מועצה שניה מספיק רוב מול מתנגדים שיאשרו את מינוי הסגנים.

מישיבת המועצה הערב נעדרו חברי אגודת ישראל. חברי דגל התורה שהשתתפו בישיבה התנגדו, אך למרות זאת המינוי אושר. בדגל התורה מתכוונים לערער על ההחלטה.

בתוך כך, הערב הוציא ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין זימון לישיבת סגנים שתיערך ביום ראשון הקרוב בו ימונה דודי זלץ לתפקיד הסגן כפי שהתחייב מאיר רובינשטיין בהסכם הקואליציוני.

בשלומי אמונים מציגים זאת כניצחון שלהם לאחר שמינוי הסגן של אגודת ישראל בבית שמש עבר למרות התנגדות חברי דגל התורה.

בכיר ב'דגל התורה' טוען לעומת זאת בשיחה עם 'כיכר השבת' כי המינוי של זלץ כסגן היה מתבקש מצדו של מאיר רובינשטיין, זאת לאחר שהבין כי 'דגל' וש"ס היו משתקים את כל ההצבעות בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר