"משלמים מחיר"

אבו מאזן: "נתניהו מעביר כסף לחמאס לביצוע פיגועים"

אבו מאזן תקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע העברת הכספים לחמאס בעזה ואמר: "נתניהו באופן אישי מעביר כספים לחמאס בעזה לביצוע פיגועים בגדה" (חדשות)

אבו מאזן (צילום: Flash90)

אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית, תקף אמש (מוצאי שבת) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע העברת הכספים לחמאס בעזה.

"נתניהו באופן אישי מעביר כספים לחמאס בעזה לביצוע פיגועים בגדה ואנחנו הם אלה שמשלמים את המחיר", טען אבו מאזן במסגרת כינוס ההנהגה הפלסטינית.

אבו מאזן הוסיף ואמר לנוכחים כי הוא מתעקש שלא לנהל מגעים עם הממשל האמריקני שכן "הוא לא ניטרלי". לדבריו, "אנחנו לא נקבל את עסקת המאה. ישראל וארצות הברית מדברות על הסכם כלכלי ויחסים כלכליים, אבל אנחנו לא מקבלים את זה. זה צריך להיות הסכם כלכלי, מדיני וביטחוני".

אבו מאזן אמר עוד כי החל במאמצים לפיזור המועצה המחוקקת. "הסוגיה הגיעה לדיון בבית הדין החוקתי שהודיע שיש לפרק את המועצה המחוקקת ולקרוא לבחירות בתוך שישה חודשים. עלינו לבצע זאת. חמאס ממשיך לסרב לפיוס, אך עלינו להמשיך לפעול בהתאם להחלטות שהתקבלו במוסדות בנוגע ליחסים עם חמאס וגם עם ישראל".

כזכור, לפני כשבוע, שוטרי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים התעמתו עם אנשי חמאס ומנעו מהם לקיים עצרת פומבית בחברון לציון 31 שנים ליסוד הארגון.

לפני כשבועיים נכנסה הפעימה השנייה של המענק הקאטרי, בסך 15 מיליון דולר, לרצועת עזה, וזאת עבור תשום המשכורות של פקידים בממשל החמאס ברצועת עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר