בגובה 250 מטר

אבי גבאי במייצג על ארובות החשמל. צפו

עשרות אלפי הנוסעים על כביש החוף צפו אמש (מוצאי שבת) בכיתוב ענק שהוקרן על ארובות חדרה, במחאה על עליית מחירי החשמל, כחלק מקמפיין 'המחנה הציוני' (פוליטי, בארץ)

(צילום: אלעד גוטמן)

עשרות אלפי הנוסעים על כביש החוף צפו אמש (מוצאי שבת) בכיתוב ענק שהוקרן על ארובות חדרה, במחאה על עליית מחירי החשמל: "אבי גבאי צדק! כשהגז יקר - החשמל יקר".

במחאה על גל עליות המחירים במשק ובמיוחד על עליית מחיר החשמל, הגיעו פעילים של 'המחנה הציוני' בסמוך לארובות והקרינו את הכיתוב על הארובה הצפונית. במפלגה אומרים כי המיצג הוא חלק מיריית הפתיחה של קמפיין המחנה הציוני בנושא יוקר המחייה.

אלון ויסר, מנהל מטה השטח של מפלגת העבודה אמר כי "הממשלה כשלה בטיפול ביוקר המחיה, עליה של 14% במחירי הדיור, עליית מחירי החשמל, התייקרות מוצרי המזון, התייקרות המים לצריכה ביתית. זהו כישלון ממשלתי מוחלט במאבק ביוקר המחיה.

"אבי גבאי היה השר היחיד שנלחם נגד מתווה הגז. הוא לחם באומץ בחברות הגז מול ממשלה שלמה שנכנעה - הוא היחיד שיכול להלחם ביוקר המחיה. גבאי היה הראשון לזהות לפני שנים את המחיר הכלכלי שהציבור משלם עכשיו, עם עליית מחירי החשמל, על המתווה המושחת".

"אנחנו מאמינים שאפשר לשנות. אפשר להילחם ביוקר המחיה, לשלם 20% פחות בחשבון החשמל, לשלם פחות על המים ועל מוצרי המזון. בשבועות הקרובים אנחנו מתכננים להתמקד בכישלונות של הממשלה בכל הנוגע ליוקר המחיה ולהציג את הקשר הברור שבין מתווה הגז למחירי החשמל וכמובן את בריחת הממשלה מהכישלון של עליות המחירים".

אמש הפגינו מאות בני אדם בתל אביב כחלק ממחאת "האפודים הצהובים" על יוקר המחיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר