סערה חדשה בטבריה

בהוראת רון קובי: עץ שקרס - פונה בעיצומה של שבת קודש

עובדי אגף שפ"ע בעיריית טבריה, נאלצו לעבוד בשבת קודש, בהוראת ראש העיר רון קובי, שמתגאה בחילולי השבת. בתגובה ל'כיכר', חושף קובי: "אזור הטיילת והאזור התיירותי - ינוקו גם בשבת" (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רון קובי על רקע הטיילת בטבריה (צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90)

סערה חדשה בטבריה: חודשיים אחרי הבחירות, ראש עיריית טבריה, רון קובי, עדיין לא הצליח להקים קואליציה בגלל גוש חוסם שיצרו נגדו רוב הסיעות בעירייה, אך למרות זאת נראה כי ראש העיר עסוק בלהוכיח כי יש שינוי בעיר - גם בכל הנוגע לקדושת השבת.

בשעות הצהריים בשבת קודש, הגיעו משאיות של אגף שפ"ע לפנות עץ שקרס ברחוב 'אוהל יעקב' בעיר, סמוך למלון ציפורי בכינרת (עדן לשעבר) הסמוך לשכונת החרדים קרית שמואל.

ראש העיר רון קובי התגאה בפעילות אגף שפ"ע לראשונה בטבריה גם בשבת וכתב בפייסבוק, לצד תמונות מהשטח: "מפגע עצים מול מלון עדן" תוך שהוא מדגיש כי "גם בשבת העירייה נותנת שרותים ואגף השפ"ע עובד!".

מוקדם יותר בשבת בבוקר העלה ראש העיר תמונות לפייסבוק מסיור שערך בשבת בטיילת בעיר וכתב: "שבת שטופת שמש, הטיילת מלאה, אנשים עושים ספורט וגם פרלמנטים".

עיון קל בדף הפייסבוק של רון קובי מגלה כי הוא עסוק בימים אלו לא רק בלהפוך את העיר לחילונית יותר אלא גם בתביעות דיבה שהוגשו נגדו על דברים שכתב ואמר במהלך מערכת הבחירות.

אמש הזמין קובי בפייסבוק את תושבי העיר לבי המשפט בטבריה לדיון ב"הצגה", כלשונו, בתביעת הדיבה שהגיש נגדו חיים חליוה. "חושב שהוא מפחיד מישהו עם התביעות שלו", כתב קובי.

ל'כיכר השבת' נודע כי ישיבת העירייה הבאה תתקיים ב-31/12, יום לפני תחילת השנה האזרחית 2019, שם צפוי שוב מאבק מול האופוזיציה שיצרה גוש חוסם, המורכב מחילונים, דתיים וחרדים נגד רון קובי.

גם הפעם צפוי ראש העיר להזמין את ציבור תומכיו להגיע לישיבה ולהביע תמיכה בו, הפעם צפויים חברי המועצה שהותקפו בישיבה הקודמת להגיע גם הם עם קהל תומכים ומאבטחים.

ראש העיר רון קובי מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אגף שפ"ע יתן מענה 365 ימים בשנה, אם יש מפגע בטיחותי, יש כוננים ללילה וסופי שבוע - גם בשבת".

רון קובי מוסיף וחושף: "בנוסף, נתתי הוראה כי את אזור הטיילת והאזור התיירותי ינקו גם בשבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר