לקראת עימות?

ארגוני הטרור ברצועה מאיימים: "יום שישי יהיה יום המבחן"

במהלך היום התקיימו הלוויותיהם של ארבעה מחבלים שחוסלו מאש צה"ל בהפגנות חמאס על גדר המערכת ובארגוני הטרור מאיימים כי יום שישי הקרוב יהיה מבחן: "ההתנגדות לא תתפשר" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: חמאס)

ארגוני הטרור ברצועת עזה מאיימים על ישראל כי יום שישי הקרוב יהיה "יום המבחן" בשקט המתוח בגבול רצועת עזה.

במהלך היום התקיימו הלוויותיהם של ארבעה המחבלים שחוסלו מאש צה"ל בהפגנות על גדר המערכת ביום שישי האחרון. ארגוני הטרור הכריזו כי אם ביום שישי הקרוב צה"ל ישתמש באש כנגד המפגינים - הרי ש"ההתנגדות" תגיב.

בהודעה שפרסמו ארגוני הטרור הערב (ראשון) נאמר: "יום שישי הבא יהיה יום מכריע ונבחן את ההתנהגות והכוונות של האויב נגד עמנו בצעדות השיבה. הפשעים נגד עמנו חצו את הקווים האדומים וההתנגדות לא תתפשר מול האויב ולא תעמוד מנגד".

בהתייחסות לכשף שצה"ל מאפשר להכניס לרצועה, נאמר: "כשמדובר בדם של העם שלנו ובסבלו, לא הכסף, לא החשמל, לא המים ואפילו ניתוק האוויר לא יכול לעצור אותנו מלעשות את המוטל עלינו. נראה שהאויב התגעגע לסבבי הלחימה ולתגובות הקשות של ההתנגדות - שיחנכו אותו ויעצרו אותו במקומו".

"יש לנו תגובות מוכנות וקשות שהתנהגות של האויב תכתיב את צורתן ואת העיתוי שלה", איימו ארגוני הטרור ברצועה.

בהודעת "החמ"ל המשותף" של ארגוני הטרור נאמר אמש: "בעקבות פשעי ישראל אמש נגד מפגינים לא-אלימים בצעדות השיבה שהובילו למותם של ארבעה מפגינים ולפציעתם של עשרות - החמ"ל המשותף נמצא בהתייעצויות מתמשכות. לחמ"ל תהיה עמדה ברורה בנושא מחר בנוגע להגדרת מדיניותו וכללי הפעולה שלו באשר לטיפשות הישראלית ולפשעיה נגד בני עמנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר